Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois |
|
||||||||||
|
pohpolanmaların, sevilmelerin ve de hazmedilmelerin yaşandığı şu günde oblomov'dan çembe yiyiyorum. bedenimi de sen taşıyamazsın ya a kitap. kapanırken uykunun tesiri ile gözlerimin kapaklarına emredersinizler yerleştiriyorum. hazırollarda yaşıyor, varolunuzlarla vicdanımı şereflendiriyorum. tutuk yapıyor bir süre sonra sihir, imge, boğuluyor realistliğin ressamiyetinde. tövbekar ide, tövbekar vicdan ve merhamet ve istismar. içimizde, benliğimizin lağımında çoğula atıp suçumu, zorluyorum kalemin muğlaklığını, anlam zarını patlatıyorum, bir bakıma, bir benimle aramda. belki devam. o gece ayaklarımla yürüyeceğim, aklımda düşlere dalacağım, parmaklarınla sevişmeyecek, bacaklarınla görmeyeceksin sen de. felsefe kitaplarını birlikte yırtacağız, selimciğimışıkları anmayıp, ironik yad edeceğiz tembelliğimizle. sakat ruhumuz, tek kurşunla yerde bir defaya mahsus karşı çıkacak ölüme. dökme demire boynunu eğecek, kırılgandır o bilmezsin. kişneyerek gidecek, arafa. yeraltına sofi olarak girmedim belki ama yinede kendimi onlardan ilanda ettim denilemez. çıktığımda da pek bir şey değişmeyecek, tövbelerimi bozarım ben. şımarık bir çocuk gibi değil fakat. devrik cümlelerimle, zamanın anlamdarlığına bir kilitte ben vururum. olmayan kapılarıma çarpılar atar sırtıma bir şey geçirir, yerleşirim aramıza.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burak akın, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |