"Çok söz hamal yüküdür." -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Yinede gideceksin biliyorum...Geride neler bıraktığının farkına varmadan,farkında olsanda umursamadan,ben buyum böyle bir adamım diye kaçarak....gideceksin...kurulabilecek o kadar çok cümle varken,sadece hoşçakal diyerek gideceksin. Bu kadar küçük değildi bu aşk biliyorum....onca fedakarlıktan sonra....ben sadece seni sevdim yaptıklarım bizim içindi,biz olabilmek aynı havayı soluyabilmek,seni her özledğimde sarılabilmek,yanında uyanabilmek,güldüğünü görmek,hüznünü yaşamak,hayatının her anında yanında olabilmek içindi....paylaşmak içindi....yaşamak, nefes alabilmek,huzurlu olabilmek içindi..... Gitme desem yine'de gideceksin biliyorum... bu kadar kolay ben böyle bir adamım diyerek gideceksin.... Gitme desem dönüp arkana bakmayacaksın biliyorum...Oysa her an yanımda, arkamda desteğim oldun sandım yada ben hep öyle olsun istedim...sırtımı hiç yaslamasamda sana bir gün yorulup durmak istedğimde bana destek olacak tek kişi sensin sandım...şimdi arkamı dönüp baktığımda o yolda bile göremiyorum seni... değil soluklanıp senden güç almayı...yanımda olmadığını farkediyorum.hani elimi uzatsam tutacagım sandığım elini hissedemiyorum bile.işin kötüsü yolun sonunuda göremiyorum..senin oralarda bir yerlerde olduguna eminim ama aynı yolda değiliz ve ben geri dönmeye korkuyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mine çançooğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |