Ama gene de dünya dönüyor! -Galilei |
|
||||||||||
|
Sabaha birlikte uyanmak dünyada’ ki tüm hazinelere bedel. Gözlerimi umutla açıyorum güne..senden önce uyanıp kahvaltı hazırlıyorum.öperek uyandırıyorum seni günaydın diyen gülen yüzün gözlerimle buluşurken sarılıyorsun bana…uzun uzun sohbet ediyoruz masamızda çaylarımızı yudumlarken..hafta sonu programı yapıyoruz beni mutlu etmek için her şeyi yapabilirsin biliyorum yanında olsam yeter sende bunu biliyorsun…birbirimizi böyle sevdiğimiz için her şeyi en derininden yaşadığımız için öyle mutluyum ki…neredeyse hiç tartışmıyoruz seninle arada kıskançlık yapıyoruz ama hemen geçiyor,öyle güveniyoruz birbirimize gözlerimiz birbirinde değdiğinde bitiyor her şey bakışarak bile anlaşıyoruz seninle… Gitmeni hiç istemiyorum ama gitmek zorundasın işlerin yoğun biliyorum… Saatler hiç geçmesin isterken birden ilerlesin ve akşam olsun sen gel istiyorum gel ki özlemim dinsin… Sensiz zaman ilerlemiyor sanki odamda vakit geçirmeye çalışıyorum Öyle mutluyum ki seninle.. Geliyorsun öyle bir sarmalıyorsun ki beni o kadar yorulmana rağmen günün anlatıyorsun uzun uzun….Kızmışsın öfkelenmişsin hiç mi yansıtmaz insan günün yorgunluğunu yapmıyorsun.benimle ilgileniyorsun..film izliyoruz birlikte sabırla kaçırdığım yerleri anlatıyorsun bana.öyle gülerek eğlenerek geçiriyoruz ki zamanın nasıl aktığını fark edemiyoruz bile… Öyle mutluyum ki seninle sarılıp uyumak güne seninle başlayacağımı bilmek ayaklarımı yerden kesiyor…sen benim hayatımsın..Hayatımı adadığım.. ......................................................... Öyle mutsuzum ki Sabah olmuş güneş doğmuş umurumda mı…sensiz olmak bu kadar zorken beni böyle yanlız bırakman,sessiz kalmam,beni yanındayken bile sensiz bırakman…. Geceyi yanında geçirmek dünyaya bedelken gün hiç doğmasın istiyorum… Gitmen gerek birlikte kahvaltı yapmıyoruz bile.. Gitmeni istemiyorum ama gidiyorsun mecbur olmadığını ikimizde biliyoruz ama gidiyorsun işte….akşam olsun istiyorum odamda zaman geçirmeye çalışıyorum bitmek bilmiyor zaman geçiyor ama gelmen uzadıkça uzuyor…..öyle yorgunum ki seni beklerken uyuyakalıyorum her seferinde..sabaha olacak birkaç saat sonra.. sen geliyorsun..Film izliyoruz bir süre ‘’tamam konuşmuyorum sen izle filmini söylediğim tek şey uyurken bana sarıl olur mu..uyurken bana sarıl…sanırım istediğim tek şey bu bana sarılarak uyuman.öyle mutsuzum ki beni özlediğini söyleyen gerçekten sen misin..ben senin hayatının neresindeyim bilmiyorum…şimdi dizlerimin üzerindeyim ayakta duracak gücüm yok yolun sonuna geldiğimizi biliyorum yarından umudumda yok.yanındayken bile sensiz olmak yüreğime ağır geliyor.... sen benim geri dönmeyecek yıllarımsın...hayallerim,umutlarım,kapanmayan yaramsın...hayatımsın hayatımı adadığım..... .................................................
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mine çançooğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |