..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Umutsuzluğa düşmeyin. -Charlie Chaplin
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Doğa ve Dünya > Eda Toğaç




17 Ocak 2012
Cansız Gibi Duran Bir Çok Varlığın Bugün Bir Çok İnsandan ve Bir Çok Yaşayan Ruhtan Çok Daha Canlı Olduğunu Görebiliyordum.  
Eda Toğaç
Doğa ve hayat...


:AHBB:
Canlanmayı istiyorlardı sanki ağaçlar yorulduk diyorlardı adeta olduğumuz yerde durmaktan önümüzden milyonlarca insan gelip geçti Şu ana kadar ama hiç biride görmediler hiç biride bakmadılar senin gibi,Bankta oturup kaldığımı hatırlıyorum düşen her bir yaprak ayrı ayrı notalar eşliğinde adeta senfoni sunuyorlardı bana, bu bir armağandı belkide duymasını bilen insanlara, cansız gibi duran bir çok varlığın bugün bir çok insandan ve bir çok yaşayan ruhtan çok daha canlı olduğunu görebiliyordum artık, Ruhum hayatın güzelliklerinin içerisinde adeta sınavdaydı Bakıpta göremediğimiz onca şey varken üstelik yer yüzünde, kafamda dönüp dolaşan şeylerin bir kaç dert ve sıkıntıdan başka bir şey olamadığını böylelikle anlamış oldum.Görmediğimiz güzellikler şahit olmadığımız sevgiler vardı yeryüzünde, henüz temizken kirlenmemişken duygular yozlaşmamışken aşklar, umutsuzluğa kapılmamışken düşler, eskimeye yüz tutmamışken anılar, canlı kalabilmişken ruhlar, ölmemiş ve bir çöküş içerisinde bulunmamışken zaman, bizi gelecek hırsında öldürmemişken ve kurban etmemişken henüz hayat, iyi bakalım ona, her an bizlere seslendiğini unutmayalım, gökyüzünü ancak başımızı yukarıya kaldırdığımızda görüyorsak, yaşam umudunuda var olan ve cansız gibi görünen varlıklara bakarak pek ala kazanabiliriz. Neyi düşünüyorsan aslında sen o’sun dememişmiydi Mevlana, bu kısır döngüde sürsede bir çoğumuzun yaşantıları nefes almak hayatı tatmak kar kalacaktır yanımıza düşünürsek bu bir armağandır, her şeyi bir kenara itip red etmiş olsak dahi yanımızda belirecek ve bizi asla ama asla yaşadığımız sürece yalnız bırakmayacak olan o gölgemize şahitlik edeceğizdir…

Kısa kısa-Yzn Eda Toğaç



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Savrulmasını Beklemekteyim...
Tek Bir Aşk
Yaşam Sarmalı
Acı Bir Bekleyiş
Anne'ye Mektuplar
Tıkanma Evresi...
Hiç Bir Şey Geçmiyordu
Ölümün Olduğu Yer...
Ruhum ve Kalbimle!
Sevgiyle Kuşat Bizi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Amacı Olmalı İnsanın! [Şiir]
Her Gün Ölüyorum Aralarında [Şiir]
O Gün Bugündür İşte [Şiir]
Sen Beni Unutsanda Ben Seni Unutmam! [Şiir]
Parçalansa Kelimeler [Şiir]
Layık Değilsin [Şiir]
Biraz Sana Biraz da Ölüme Hasret [Şiir]
Bana Sorarsanız [Şiir]
Yüreğinde Yer Yok Bana [Şiir]
Umutsuz Bir Aşk [Şiir]


Eda Toğaç kimdir?

Naçizane yazan-Minimalist Şair. . . Edibe Toğaç http://sayfamdakalancumleler. blogspot. com. tr/

Etkilendiği Yazarlar:
Susan Sontag, İngeborg Bachmann,Montaigne,Dostoyevski,Henry David Throe, Tolstoy,Gogol,Albert Camus,Paul Auster,Susanna Tamaro,Paulo Coelho,Tezer Özlü vb...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Eda Toğaç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.