Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine |
|
||||||||||
|
tüm sesler saygıyla eğilir ritimler ayarlanır ve uzaklardan tiz bir kadın sesi gelir kim bilir nerden gelir bir ney sesi gezinir gecenin koynunda ısıtır içimi, ruhum coşar bin yaşında gibi bilge hiçmişim gibi avare eder beni bu ses ince ince karışır kanıma deli eder beni bu nefes bir ney sesi gezinir gecenin koynunda ısıtır içimi, ruhum coşar bab-ı esrar çalınır radyoda (benim için olmasada) hey sen! yapma gözünü seveyim neyzen nefes nefese ney çalınır mı hele hele ayrılık deminde bu bana hiç yapılır mı bir ney sesi gezinir gecenin koynunda ısıtır içimi, ruhum coşar Yunus geçer gider içimden ayak izlerini bırakıp ve geride bin yıllık hasret ve gözlerimi kapattığımda hayalimden çıkan sen beni tanır mısın bir ney sesi gezinir gecenin koynunda ısıtır içimi, ruhum coşar içmek gelir içimden gitmek gelir içimden dahası bağırmak avazım çıktığı kadar ve ağlamak sessizce gözyaşlarımı yüreğime akıtarak bir ney sesi gezinir gecenin koynunda ısıtır içimi, ruhum coşar ve yalın ayak duygularım denize batar çıkar dalgalar saygılı, dalgalar sessiz sanki gizli bir yürek çarpıntısı bir ney sesi gezinir gecenin koynunda ısıtır içimi,ruhum coşar tek tek açılır kapılar sıralı sırasız düşler görülür ve elinde olmaz insanın tüm acılar unutulur.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mehmet emin kayaalp, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |