Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero |
|
||||||||||
|
Ben hep bildiğin gibiyim. Cep telefonumun bataryası hep boştur, param her an bitmeye hazır, siyah beyaz filmde beklenmedik bir son gibidir. Hayatın melodisi dramdan geçmesede, Ahmet Kaya’nın isyan şarkıları arasında aşka dair bulduğum ezgilerde yaşıyorum. “Korkarım güzelim korkarım” diyorum bazen, bazen de “giderim” diyorum, diyorum da kime diyorum. İçtiğim rakıya kızmasam suyuna kızıyorum. Ne bileyim haydari tadında bulanmaya başlıyor beynim, kusacak gibi oluyor yüreğim birden, kaçıyorum kendimden, şehirden, ama tutulmuş tüm yollar bir yere varamıyorum. “Bir anka kuşu gibi kendimi külümden yaratıyorum.” Bu gece ölesiye içiyorum. Belki öldüresiye içiyorum, gecenin travmatik ucuz ışıklarına ve aşıklarına aldırmadan içiyorum. Özlemlerim bir kat daha artıyor sen yanımdayken. Keşke gelmeseydin bu gece. Siyah beyaz film gibi kalsaydın hep aklımda. Bak bir yanım zaten kış, her yer soğuk, yerler buz biliyorum. Buz gibi yüreğimin yaz sıcağı oldun bu gece. Eridim öyle gözlerine baka baka, donmuş yüreğimin iletisi olan gözyaşlarımda. Özlem bitti bu gecelik, kış bahara kavuştu bu gecelik. Ya yarın? Ya özlem? Bilmiyorum. Oysa susuz içtiğim rakıların edasındaydım bugün. Sigaram gibi İki fıstık, bir kırık leblebi gibi Rakı soframı özler gibi Özledim seni Tellerde asılı kalmış mekanik sesini Yüreğimden geçen ayak izlerini Sarhoş gecelerde nara atar gibi Özledim seni Biri kırık, iki dal gibi Bir yanım kış, bir yanım yaz gibi Siyah beyaz film izler gibi Özledim seni Karaciğerimi delip geçip, ayrılıksı rakı sofralarımın sessiz sedasız misafiri oldun bu gece. Seni ben mi çağırmıştım, yoksa sen kendiliğinden mi gelmiştin, bilmiyorum ama, sisli dünyama bu saatte gelişin beni çocuk sevindirmişti. Ya yarın? Ya özlem? Bilmiyorum. Oysa susuz içtiğim rakıların edasındaydım bugün.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mehmet emin kayaalp, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |