Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd |
|
||||||||||
|
Penceremde denizkızı, Süzülür yağmurdan önce, /Bugün Pazar, Günlerden gece, Çalınır Eylül mevsimden, /Görmesem inanmam, Yakılır düşlerimde denizkızı, Bir çift ela göz, dokunur sessizliğime, Ellerim yorgun bu saatlerde, /Ellerim birbaşına, Yazar adını bilmediğim, /Durmaksızın yazar, Söyle soranlara ben yokken, /İlk kez bugün sevdim yalnızlığı, Bugün sevdiğim gökyüzü, /Bugün Pazar, Işıkları anlamlı, /Işıkları en uzun ömür, Yol çizgilerini silerek bir parça yarından, Ağlamadan, İş değil bu, /Kırık dümeninde rotası, Durmadan, /Dumanlanan, Parmaklarımla zehirlenen bir zaman, /Karşımda, Şişede sıkışmış geminin yelkeni, /Durdukça, Durur mu karşımda denizkızı, /Gözleri umman, Bir içim su, bir parça sevda, /Bir parça, Koskoca bir yalan, Gelsem kendime, /Baksam, Saçlarında zemheri isyanı, İlmek ilmek dolansa boynuma aşk, Düğüm düğüm sökülse yüreğim, /Yansam, Belli olmasa özlemlerim, /Olmasam, Görmese kimse beni, /Duymasa da, Bir ağlasam doyasıya denizkızı, Bir ağlasam, Buğusunda, Penceremde, Üşüyen düşlerime yaslanıp, Günlerden gece, /Yalnızlık, Azar, azar, Birkaç satır, birkaç kelime, Bugün sevdiğim rüzgar, Bugün denizkızı, /Bugün Pazar...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |