Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
Mum ışığında, /Acılarım duman, /Üşüyen evde.. Benim olmadı dünya, /Bildiğin, Dünya kadar ben varken, /Benim dışında, Çatlayan fanus.. Akşamüzerleri, /Bütün kent sana bakardı, Bulutların maskesinden.. Bu çöplüğe kim bıraktı martıları, /Denizsiz, Kim doğurdu sessizliği sana.. Bir çocuk bakışı sanki, /Uzaklığındaki ışıklar, Geceyarısı olmuş, /Yolları süpürürken rüzgar.. Önde gidiyorum, /Sürekli önde, Konuşmadan kendimle, /Susmadan seninle.. Seviyorum, /Kitaplarımın dağınık ruhunu, Dağıldıkları yerde, /Beni okumalarını, /Dağıtmadan.. Avuçlarıma çizdiğim gözlerinle, /Kırlangıçları selamlıyorum, Görünmeden kendime.. Her çığlık, /Bir mağlubiyeti hatırlatıyor bana, Her suskunluk bir zaferi, /Kendimi tanımlamadan sende, Her ayrılık, /Gecesiz bir kaçışı.. Kendi şiirini yazıyor bugün yüzün, /Kendi okuyor, Kendini vuruyor hüzün, /Rio’da, Brezilya kahvesi.. Kaç kez geçilen yollar, /Kaç kez geçilmez, Kaç geçilmez yolda, /Unutulur aşk.. Bütün balıklar, /Yan yatıyor tezgahta, /Batmasız, Denizlerin vedasına gömülen, /Gidişleri gökyüzünde.. İstasyon’da bekletilen son tren, /Nerdesin, Miadı dolan gözlerin, /Nereye, Kondüktör, /Nereden, Ben, /Ne zaman.. Yanlışların dile getirdiği doğrular, /Zamanı, Sen geldiğinde sorgular.. Kim bulduysa buldu aşkın formülünü, /Kim unuttu.. Beklemenin acıtan yanı, /Geldiğinde susmaman, Ne zaman yorulur yüzündeki sessizlik.. Duvara baktığın zaman, /Bir masal gibi gelir hayat, Kendi şiirini yazarken unutulan, /Şairliğimin cesedi, Çalınmış üzerimden.. Kimi sevmişler ölesiye, /Bir çiçek adından, Kalan mutluluk kadar.. Sırtında dünyayı taşır, /Hamal Tufan, Ceplerinde aşk mektupları.. Solumda Boğaz Köprüsü, /Sağımda sen, Solumda ışıkları İstanbul’un, /Sağında ben.. Oyunlar oynadık, /Oyunlar dışında, Sahnede yalnızlık, Evvel zaman içinde, Üçüncüsü, Uykusuzluk...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |