Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand |
|
||||||||||
|
Yağan karın, /Dokunuşu gibiydi tenime, /Islak öpüşün, Eriyip gitmesi olmasaydı, /Zamanın.. Yanlışlığını anladığın zaman, /Doğruluğunu sorgula, Kendi yüzümden.. Sürekli çıkaracaksın birşeyleri, /Birşeyleri sürekli hayatından, Toplamadan, /Bölmeden, /Çarpmadan, Üç işlemi kullanmadan.. Fonksiyon hatası, /İntegral katsayısı, Ucuz ömrün, /Pahalı hafızası.. Klonlanmış bir ruh gibiyim bugün, /Biri evde, Diğeri evde, /Öteki nerede.. Gözlerimi kapadığım zaman açıyorum gözlerini, Gözlerini açtığım zaman, /Göremiyorum.. Biliyorum, /Yine anlamadın, Anlatamadığımdan değil, /Anlatmadığım için.. Berhudar olmalıyım, /Ama nasıl.. Yüz göremediğinde, /Sıkılır canın, /Bilirim, Yüz görüpte, /Bulamadığında.. Ne işe yarar, /Timsah derisi iskarpin, Ayaklarında, /Çöl yalnızlığı dururken.. Bir dilim kavun, /Yarım bir peynir, Bardakta rakı, /Rota İzmir, Egesiz, /Kırılmışken pusulası, /Yokluğun.. Bembeyaz duvarlı, /Bembeyaz koltuklu, Bembeyaz bir evin, /Bembeyaz odasında, Bembeyaz sayfalı bir mektupla, Kararıyorum.. Yaşadığımı sanmıyorum, /Yaşamaktan ayrı, Kaldığımı.. Ağırlığı her nefesin, /Dudaklarında Yaz Yağmuru, Hafifliği ayrılmanın.. Bir kere mi evlenir insan, /Boşayacağı duygularla, Ansızın.. Hep gidilen, /Hiç varılmayan, Her defasında, /Unutulan bir zamandı, Bu sessizlik.. Kimine göre yalnızlıktır, /Bu mahşeri kalabalık, Suskusunda dilin, /Düşündükçe.. Ne zaman büyüdüm ben, Pencerelerini açmak için evimin, /Yüzüne.. Nesi kaldı kumandasız, /Bizi çekiştiren hayatın, Seve seve aşk.., /..sızlıktan, Doğurdum kendimi ben.. Yalnız mı yaşıyordun, /Severken, /Yalnızlığımı.. Bir tür gidemeyen, /Masalsı, /Kırağı toplayan sabahlarda, Öyküsünü yazan, /Uzaklığın..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |