Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers |
|
||||||||||
|
Kapının dışına çıkmadıkça.. Boşluğu anlatmak zordur gözlerindeki, /Fotoğrafta, Yağmur’a susmak kadar, /Dopdolu.. Gölgeleri geceye saklayan, /Işıkların, Ardındadır sabahlar, /Daha çıplak.. Okuduğumu sanmıyorum, /Okumadığımı.. Hangi zaman geri getirir, /Götürdüğü zamanı, Kimsesiz.. Hiç kazanan olmaz nedense, /Bu yarışı, Habersizce kaybederken, /Hayat.. En arsız aşklar bile, /Kendini unutur zamanla, Palmiyeler öksüz kalır.. Kıyıda bağlı tekneler, /Suskunsa, Mevsim Sarıyer.. Öldüğü zaman, /Bir taşı bile olmaz mezarda, Çalkantılı yaşamın.. Beşiktaş’a uzanan vapur, /Kadıköy bandıralı, İçine oturmuş bir yalnızlık, /Rüzgarı öpen.. Hangi yaştayım bilmiyorum, /Kaldığım yaşta değil, Takıldığım yaşta.. Yumuşak kalbinin, /Duvarına yazıyorum bu şiiri, Her defasında yıkılıyor, /Altında ben.. Çatı saçaklarına tutunan buzlar, /Düşmemek için, Kuşları bekler.. Herkes pazen peşinde, /Pazen kimin.. Geceyi dinlemeyen bir ayaz, /Geceden beri, Geceliyor içimde.. Bütün yapraklarını dökmüş yüzün, /Sonbahar, Henüz düşmemişken tenine.. Tek nedeni vardı seni sevmemin, /Lodos’tan sonra, Öpüşmenin.. Düşünüyorum, /O halde, /Düşünmüyorum, İstinye’de birbaşıma.. Bütün kedilerin gözleri, /Seni gösterir, Bakılacak olursa.. İskeleden ayrılan vapurun, /Beklettiği zaman, Cebimde saklanırdı../Uyumadan.. Anadolu Kavağı’na, /Bulutlardan bakmalısın, Rüzgarını görmek için.. Bütün gece denizde yüzen, /Anason kokulu, Gölgelermiş meğer, /Tutulmayan.. Kırılan camdan, /İzinsiz giren rüzgar değil, Pencere pervazına tüneyen, /Sessizlik önemli.. Bütün dallarını yontmuşlar sabahın, Geceler şimdi daha anlamsız, /Sevişmeden..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |