Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Işıklarını yakmak gerek şehrin, Sabah olunca.. Bütün düşünceleri topladım, /Kalan düşlerimden, Düşecekken.. Uzun yazmayı sevdim, /Uzun uzun bakmayı, Uzun sevmeyi, /Kısa unutulmayı.. Sağ olsaydı da, /Görebilseydi, Bugünde, /Hiçbirşeyin değişmediğini.. Neden uzakta sever insan, /Diğerini, Daha zor buldukça, /Daha sonra.. Aslında sevişen uzaklıktır, /Kendi yakınlığında.. Öğle paydosunu kıskanan, /Bir gecede gözlerim, Daha tedirgin sabahtan.. Bir başkası olamaz çoğu zaman, /Başkasının düşleri.. Kaldırım sevdalısı bir şehirde, /Yürüyen ayaklar, Hergün kaç adım, /Kimbilir.. Ne var düşündürecek bu kadar, /Kendimi sensiz.. Seviyorum derken alışır insan, /Hiç alışmadığı kadar, Yalnızlığına.. Sorusunu sordum hayatın, /Bütün cevaplardan.. Kendim yakaladığım için, /Kendim bırakıyorum, Kendimi, /Sana.. Gözlerime inanamam, /Aynalarda, Göründüğü kadar.. Uyumak çoğu zaman, /Uyanmaktır zamansızca, Yanımdaysan.. Karanlıkta yazıyorum, /Aydınlıkta siliyorum, Okuyamıyorum, /Nedense.. Silinmiş kelimelerin üzerinden, /Tekrar geçiyorum, İz bırakmamak için.. İlk gördüğüm rüya, /Hiç göremediğimdi, İlk öptüğüm, /Suskunluktan.. Pijama ile gezsin, /Gündüzleri, Geceleri, /Giyinipte yatsın, Çıplak sabahlar.. Rakamlarla boğuşmak için, /Geldim dünyaya, Rakamlarla, /Kelimesiz.. Yapacak onca şey var ki, /Bunca az şey yokken, Daha yaşanacak.. Herkese uymaz dilim, /Bu yüzden, Kendine aşıktır cümlelerim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |