..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyayı isteyen bilime sarılsın, ahireti isteyen bilime sarılsın; hem dünyayı hem ahireti isteyen yine bilime sarılsın" -Hz. Muhammed
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Tuğçe TAŞKINER




18 Ekim 2013
Belli Belirsiz  
Tuğçe TAŞKINER
Böylece kayıp yolları bulup, geçebilecekti ama hiç gökyüzünü görmeden...


:ACCG:
Belli belirsiz, belki de kaybolmuş yollardaydı, belki de gitmek istediği yere giden bir yol yoktu. Belki de öylece olduğu yerde beklemesi gerekiyordu. Nereye gideceğini bilmediği için tek yaptığı şeyde buydu zaten. Öylece beklemek... Belki de bir zaman sonra etrafındaki tüm bu bilinmezlikler ve belirsizlikler buhar olup yükselecekti. Böylece kayıp yolları bulup, geçebilecekti ama hiç gökyüzünü görmeden... Belki de gökyüzünü görmeden yola koyulmayacaktı. Ne yapacağını bilmiyordu, en iyisini bulana dek uğraşacak ya da en iyisi olmadığını bildiği adamlara açılan yolları koşarak geçecek kadar cesur olacaktı. Belki korkaklığını asilliği ile harmanlayıp tahtına oturacak ve cesareti başkasından bekleyecekti. Muhtemelen bunu yapacaktı ama belki de kırardı o tahtı, onu oraya zincirleyen korkaklığını. Belki de zincirlerini kıracak gücü kendinde bulamayacak, ona yardım için yürekten aşkla uzanan bir eli incecik parmakları ile sarıp kabul edecekti, tırnaklarını batıra batıra. Belki de daha güvenli bir yer bulamayacak ve zincirlendiği tahtından ayrılmayacaktı asla, sımsıkı sarılacaktı, zincirlerin onu tuttuğundan daha sıkı olarak. Belki de etrafındaki buzlar çözülüp sisler gittiğinde anlayacaktı zincirlendiği yerin sadece bir taht olmadığını, uzun zamandır belkilerin içinde aradığı adamın kalbindeki kırık dökük tahtın içine doğduğunu.

     Belki de içinde bolca "belki " barındıran cümlelerin dışında bir adam duracaktı karşısında. Tüm kuralları yıka yıka gelmiş, kendinden emin bir tavırla hiç soru sormadan ona sahip olacak kadar cesur bir adam.

     Herkes kadar bu konu da belkilerle doluydu, her şey belli belirsiz olduğundan.


Tuğçe TAŞKINER



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sahipsiz

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Beden
Siyah
Merhametin Sesi
Bir Damla


Tuğçe TAŞKINER kimdir?

Mavinin serin fısıltısı.

Etkilendiği Yazarlar:
Andrew Davidson - Tevfik Uyar


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Tuğçe TAŞKINER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.