Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus |
|
||||||||||
|
seninle aramızda yıkılmaz bir duvar var, kirlenmiş gövdesinde silinmeye yüz tutmuş duvar yazımız var, hayaller içinde kaybolmuş bütün rakamlar seninle aramızda! renk renk mürekkebe acıkan kuş bir kalemin yazdığı bol sıfırlı duvar var dokunma! dokunursan ağlar yüreği dokunursan!! ani bir atakla ayağa kalkar tavşandudaklı kader ne eli vardı ayrılığın, ne de kolu öyle zordu ki vicdanın yolunu kesmek; ayrılığın yüreğine davet etmek öylesine zordu ki!! tutabilene aşk olsun bilmem kaç sigara söndürdüm gecenin gövdesine ahh demedi!! bakışlarında çocukluk döneminden kalma kesici bir aletle uzun uzun yürüyor sümüklüböcek.. kalıbını uzatmış yarışıyor aptal rüzgarla, sen! kurt ulumasıyla her yola kafa tut, insafsız yürekler tekme atsın sırtına sonra, sindirim sistemlerindeki kabartma tozuyla, masumiyetlerine sosyetik maskeler satın alsınlar.. hani diyorum ya; böceklerin baş ağrısı olmaz varsın kara bataklık gıdıklayıp dursun timsahların gövdelerini bilmem nerede bıraktım seni sırtım dönük at dedim bol sıfırlı hayatın ayıklanmış pirinç tanelerini iki koca fil'di geceyle gündüz ben "A" dedim kulaklarımdan çekerek omuzlarımdan tutarak koynuna çekti ahtapot şehir.. dolaştırdı bütün mezarlıkları yaklaştığım her mezar taşı üstüne başlıksız şiirler yazdım.. ben yazdım uzun boylu bir zebani elindeki çuvaldızla kalbimden geçti acısına güldüm! ben güldüm; omuzumdaki gül dövmesinin yaprakları soldu bu gece, derin bir soluk aldı sessizliğin sesi ağzındaki öpücüklerle sinyal verdi boş bardağıma sen gittin!! ben saatleri geriye alarak öldüm!!! kendimi öldürdüğüm saniyede elimden tutarak kaldırdım kendimi.. tutunamadım hayata tutunabilseydim, yerin ve göğün uykusunda öpecektim yüreğinden, aynada kendine her baktığında gözlerinden öpecektim.. kaç elvedan varsa gel topla yüreğimin merdiven basamaklarından, bilmem bundan sonra; hangi yemek kitabında ararsın aşkın tarifini.. Sevda Gencer..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SEVDA GENCER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |