Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Suda yansıyan yüzün.. Rüzgar’da vurur bir yandan, /Bekledikçe rıhtımda, Ayaklarını gecenin.. Mantar Pano’ya, /İğnelenmiş bir şiir, Henüz yazılmamışken../Aşk dudaklarından.. Ve okunmamış bir kitap, /Pencere önünde, Sayıklarken kelimeleri.. Hangi film geldi acaba../Sinemaya, Hangimizi../Sınamaya.. Bir köpek kovaladı, /Sarıyer’den, İstinye ‘ye../Bütün akşamları.. Başkasına baktığını, /Biliyorum, Başkasına yazdığını, /konuştuğunu başkasıyla, Başkası gibi olmayı../Bensiz.. Yine de yazıyorum sana, /Görmeden yüzünü, Dokunamadan../Bir başkasınca.. Hiç olmayacak olsam da, /Varmışım gibi düşün, Varmışım gibi yaz, /Yokmuşum gibi unut.. Bir başkası alır yerimi, /Bir başka zamanda, Bir başka zamandan../daha zamansız.. Çabuk unutur aşk, /Seni../düşlerinden önce.. Gün gecedir, /Gece içinde../Uyuyakalan.. Ve uyanan sessizce, /sabaha doğru, /Uykusuzluktan.. Hangi martı uğurluyor seni bu kıyıdan, Karşı kıyıda hangisi karşılıyor.. Poyraz öpüyor saçlarını, /Lodos dağıtıyor.. Çocukken ne renkti senin yüzün, Büyürken, Severken hangi çiçek, /Ölürken.. Hiçbir fiyatı yok vitrinde../Böyle yalnız.. Aşk’la yaşamanın.. Saati gelmedi henüz../Yelkovandan ayrılmanın.. Akrebi vurmanın.. Ayrılıklar üç’e ayrılır : Sabah, /Aşk, /Gece.. Aşk ikiye ayrılır : /Ölüm../Kalım.. Ölümse bir başına kalır, Bir sonraki doğumdan.. Hiçbir ayrılık../Kendine ayrılmamıştır.. Ayırmadan..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |