..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Bireysel > Lavinia Tüzün




1 Nisan 2016
Tanımca  
Ben yani bilirsin işte, benim

Lavinia Tüzün



:ACFA:
Erinirim geceleri uykuya dalmaya zor gelir evet aslında sanki bir pandomim sirkteki palyaçonun hastası var gibi aklımda. Şizofren olmaya uzağım ama ne bileyim eksik gibi bir şeyler yapmadığım bir şey var. Bu günler de içimde birinin yokluğu veya bir duygunun eksikliği değil. Bir sabah uyanıyorum kelebekler var sanki elinde alevli bir meşaleyle karıncaları kovalayan bir çocuğun kendini tanrı hissetmesi gibi, bir sabah kalkıyorum içimde eksik bir şey var unuttuğum. Duman istiyor canim sebebi sanırım dünkü çocuğun alevlerinden bir şey kalmış olması içimde ama yetmiyor.. Bir anlam veya bir yük katmak istemiyorum omuzlarıma sadece mutlu olmak istiyorum. Sonra bir müzik açıyorum gözlerimi kapatıyorum, yaşadığımın hissiyatini bununla almak güzel. Müzikten zevk almak adrenalini sevmek bunlara sahip olanlar ben ve benim gibiler, şanslıyız. Sonra kendime geliyorum ve inan ki hayal gücüyle sarılmış biri olmaktan mutluluk duyuyorum bazen bazı yerlerde bazı sıkıcı insanlar ile dalıp gidiyorum uçsuz bucaksız ve hakimi benim düşünsene hani kaderinin kontrol altında olduğunu bilmek ne kadar kötüyse orada iken kontrolün sende olması kafandakileri içindekileri dışarıya vurmak bir şeyler yapmak yaratmak güzel şey ve çoğu insan bundan mahrum onlara acıyorum. Mutlu olmak için çok şeye mecburlar bense kağıt kalem silgiye ve yanında eğlenebildiğim uçsuz bucaksız benim gibi insanlara somut şeylerle zevk alan insanlar gerçekten üzülüyorum onların kitaplara izleyebilecekleri bir şeylere hakkında konuşabilecekleri insanlara ihtiyaçları var. ben mi ? Mutlu insanlarla çay içerek mutlu olabilirim, müziği seven insanlarla mutlu olabilirim, yaratıcı insanlarla mutlu olabilirim sanırım benim de insanlara ihtiyacım var. Seçimlerim ne kadar berbat olasa da ben her sabah yine uyanıyorum siz uyanmıyorsunuz siz kalkmak zorundasınız bir şeyler yapmak için şartlanmış insanlar ben ruhumla yaşıyorum, soyutu seviyorum, duvardaki siyah lekelerden şekiller yaratmayı seviyorum, aklımda sizler yarattığım şekillerle muhabbet ediyorsunuz. Ben yolda yürürken yerdeki taşların şekilleriyle oynayabiliyorum güzel şeyleri saklamayı seviyorum ama anılar değil, anılar elbet bir gün beraberinde hüznü getirecek. Güzel bir şarkıyı dinlemeyi seviyorum güzel bir resme bakmayı seviyorum ama siz şarkıyı dinleyenlere fikirlerini soruyorsunuz resmi saklayandan satın almak istiyorsunuz, bir şeyleri yapmak için başkalarının yaptıklarını almak veya sahiplenmek zorundasınız. Ben mi ?ben bilirsin ya yumağı kovalayan bir kedi gibiyim kovalarım anlarsın ya yakalasam bile ne yapcağımı bilmem ben sadece yaparım çünkü ben insanlar ne der diye düşünmek zorunda değilim, ben yani bilirsin iste benim.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Lavem
Yok Oluş
Mutlu Musun?
Buraların Yabancısıyım Bayım
Kelebek Mezarlığı
Kabus Mu Yoksa Rüya mı?
Kalabalık Yanlızlık (Eylül)
Bense Daha Bi Severim;
Nede Yaşıyor Gibi Olduğum
Kabuslar Karabasanla Gelir

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Doğurduklarımın Adını Unutum
Sabır
Üzgünüm Hastayı Kaybettik
Melon Ruh
Yaşlandık mı He Ne Dersin
Zaman
Kısa Saçlı Tanıdık Günlüğü 2
Kısa Saçlı Tanıdık Günlüğü
Terazi Güya
Yabancı Benliğim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yalnızlık Tercih Midir? [Eleştiri]


Lavinia Tüzün kimdir?

Büyük üstadında dediği gibi hamdım, ben pişerken yandım. . .

Etkilendiği Yazarlar:
hatice tül kübra tüzün


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Lavinia Tüzün, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.