..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Mahnaz Forouzandeh




11 Haziran 2017
Gerçek Yüzleşme  
Mahnaz Forouzandeh
"Dönüp bakma artık kaç yılda geldim dediğin yere."


:HHE:
Ellerime bakıyorum, ilk kez parmak uçlarımdan akıyor mutluluk. Avuç içlerimi ise tüm hayallerimle kirlettim. Hepsini renk renk saklıyorum. Yaşıyorum ben, içimden geldiği gibi yaşıyorum. Her günün sonu intihar gibi,intihar dolu ama doğuyoruz işte her yeni güne. Ölüm ve doğum acısını hissetmemek için uyumuyorum, onca zaman sonra elimde tuttuğum mutluluğu kendi ellerimde tanrıya teslim edeyim diye. Her saniye ilerledikçe alışık olduğum acıları da katıyorum renklerime. Onlar daha keskin ve sertler. Ben ise dönüp eskilere bakıyorum, eski yollara, insanlara, duvarlara. İçimde susturamadığım duygular var. Kin, hırs, öfke ve daha adını koyamadığım farklı şeyler...
Beklediğim mutluluğu, son günlerimde sahip oldum ve bir günah gibi herkesten sakladığım sırlarımla yitirmekten çok korkuyorum. O lanet yargılarınızdan kurtulup, dünyaya ait edindiğim mutlulukları cebime koyup gitmek istiyorum.

Biliyorum konuşuyorsunuz, iyi bir insan olmadığımı düşünüyorsunuz, biliyorum ama anlattığımda tüm insanlığa ağır gelecek yaralar taşıyorum bedenimde.
Yapmakta geciktiğim şeyler oldu. Düşmanlar edindim, dostlar edindim, hayatıma giren her insan bana bir şeyler kattı ama kattıkları kadar da alıp götürdüler benliğimden. Kalmadı benden bir parça daha, bölündüm gittim. Şimdi ise bulduğumu düşünüyorum fakat flu gibiyim, eski görüntümü kaybettim.

Zirvedeyim zannediyorum kendimi ama bir uçurumdan aşağıya düşmek üzereyim hızla. Kimse beni o uçurumdan itmeden, kendi irademle atlamak istiyorum. Her zaman olduğu gibi insanların kin ve ya nefret cinayetlerine kurban gitmektense kendi isteğimle çekip gideceğim. Tanrıya kirli ellerimle teslim edeceğim mutluluklarımı. Hak ettiklerimi, son günümde verdiği için teşekkür edeceğim. Devamı size kalmış...
Herkes beni hatırlasın demem ama beni tanıyanlara güzel şeyler bıraktım. Anılarımı acılarımı, hatta plastik bir tüp içinde saçlarımı bile bıraktım.
Ya ben bu dünyaya fazla geldim ya da ruhum yaşamak için çok yaşlı ve zavallı.

Hep dediğim gibi işte, bilmiyorum. Buraları bu sefer hakikaten bırakıp gideceğim, mutlu gideceğim. Sırlarımı da ardımda götüreceğim....

Kimse yaşamak için geç kalmasın. Hayallerini, hep edindiği acılara katmasın. Pes etmesin kimse.

Şimdi bilmediğim bir evde varoluşumun sancısıyla oturmuş son sigaralarımı içiyorum. Gün aydınlansın, vedalarımı edeceğim ve gideceğim.

Elveda son gecem...



"Benden bir ruhsuz yaratmayı nasıl başardınız?"



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
İç Çatışma
Herhangi Bir
Hasretinden Prangalarımı Kustum
Eski Çiçek Kokulu Tekrarlanan Bahar
Şizofrenik Monologlar
"Yolcudur Abbas, Bağlasan Durmaz. ""
Öz Tehdit
Bozuk Saat
Mah - Naz
Kuşlar Ölmesin

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Son İntihar Mektubu
Kusurlu Mesaj
Hayal Edemezsin
Sen ve Son II
Perşembeleri Hiç Sevmezdi Çelimsiz Adam
Düşerim
Sen ve Son
Peki Ya Sen?
Sonsuz (?) Boşluk
ve - Parmak Uçlarım

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Toprak Ol [Şiir]
Gökyüzü [Şiir]
Bırak Beni Artık Gideyim... [Şiir]
Sızımda Seyahatname [Şiir]
Usul Usul [Şiir]
Hasret Şehri [Şiir]
Ben Öldükten Sonra [Öykü]


Mahnaz Forouzandeh kimdir?

DimagFanzin

Etkilendiği Yazarlar:
Albert Camus, Turgut Uyar, Kanat Güner, Ah Muhsin...


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mahnaz Forouzandeh, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.