Doğaüstü henüz anlayamadığımız doğal şeylerin adı. -Elbert Hubbard |
|
||||||||||
|
“kafası, gözü sarılı insanlar”... Hayırdır (?) Kıyafet ırkçılığına mı soyundunuz... Ne çabuk unuttunuz üçü bir arada filmleri... Arada konan, parçaları... Sosyalizm adı altında sunulan, seks ticaretini... Bir ülkeyi sıkıştırmaya çalıştığınız minik kavanozları ne çabuk unuttunuz... Kent var Marlboro var... İlim hariç ne varsa ithal ettiniz iş duaya ibadete gelince hain ilan ettiniz... Ve irtica adı altında yayın organlarınızla insanların beynini yıkadınız... Batılı insanlar mı(?) O senin batılı ve amerikalı kankaların dünyaya uyuşturucuyu, kadın ticaretini ve çocuk seks kölelerini tuz serper gibi serptiler dünyaya... Sonra gel burada ahkam kes; “nefs” komik... Yazılmış tüm cinayet, tecavüz, seri katil romanlarını hatta filmlerini ben çekmedim, senin batı diye adlandırdığın, aydınlık gördüğün bir avuç eblehin eseri, sunulan... Batı insanlarında cinsel taciz mi.... (çok komiksin) Neredeyse her izlediğim bir filmde olmazsa olmazlar var; 1) Kilise 2) Yahudi 3) İllaki esmer bi oyuncu (kara afrikalı ama amerikan) 4) Üvey babası tarafından tacize uğramış kız veya erkek çocuk 5) Abd bayrağı 6) Savaş gazisi 7) Eroin 8) Viski 9) Vampir 10) Dönme 11) Uzaylı 12) Seks “aslında bu bir numaraydı” 13) Nedime 14) Alkolik anne 15) Sokak yaşayanları 16) fbı 17) başkan 18) uçak 19) renkli haplar 20) bomba patlatan müslümanlar...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nida, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |