"Bazen bir mısra yaşamı değiştirir." -Kafka |
|
||||||||||
|
Masa üzerinde sağa sola savrulan sigara külleri arasında debelenen parmaklarını izliyordu. Ardarda gelen darbelerle, sanki Bethoven' in Adagio Sostenutosunu yeniden besliyordu içten içe. Sahip çıkamadığı şeyleri sayıyordu birbir. SEVDİKLERİ DOSTLARİ YASANMİSLİKLARİ... En kötüsü de karmaşa içindeki ruhuna sahip cikamamisti uzun zamandır. Kayıplara bakıyor eksiliyor, kazanclarina bakıyor artamiyordu. Özlediği şeyler var mı diye bir yokladi, Niye ozlesin ki? Artilar, sahip cikamayislarini dengeleyecekmiydi kafasındaki abralarda. Karar vermesi gerekiyordu. Hemde su ölümcül acil dediklerinden. Acil ama ölümcül olmayan kararı seçti KADİN. Bugüne kadar kaktuslu yolları yeterince görmüş ve deneyimlemisti. Şimdi omuzlarında ki yüklerini asil sahiplerine devredebilirdi degil mi? Acil ama ölümcül olmayan kararı seçti KADİN. Yani CİCEK BAHCESİNDE YURUMEYİ. Yürü güzel kadın. Yürümek için sadece çiçek bahçelerini seç sen. Sakin koparma ama onları! Sonra dununden ne farkı kalır günün? Farkındalık yaratmadan ilerlersen, sahip cikamayislarinin karekökünü sunar bu bahçe sana. Yapma bunu kendine kadın. Dünkü kayiplarinla dövüşmeyi birak. Fıtratının yüceliğini hatirla ve sende katıl zor ama senin için cok özel olan yarinli baslangicina. HOSGELDİN.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ayten Topal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |