Bir dost nedir? Öteki ben. -Zenon |
|
||||||||||
|
Aynı çember üzerinde yürüyenler hangi noktadan bakarsa, liderin tam o noktada olduğunu düşünecektir. Konformist ortamlarını terketmeyi göze alıp, adımlarını çember dışına yönlendirmeyi seçenler ise, herkesin benzer eksende kendilerini tekrar ettiklerine şahit olacaktır. Mühim olan, o büyük kişi tanım ve vasıflarımızdan öte, nereden ve hangi noktaya baktığımız değilmidir? Duygular, artı değerler, yetenekler ve kişiliğimiz yaşamımızın hangi kesit alanında kayboluyor? Dünya üzerinde hergün durmaksızın yürüyor, sürekli bir yerlere yetişmeye çalışıyor, birşeyleri başarmak için soluksuz çabalıyor ve olmayınca AZİM değil hırsla boğulmuyormuyuz? O büyük büyük vasıfları kendimize düstur edinmiyormuyuz? Benliğimizi asıl biz olan kavramlardan esirgeyerek, kalıplara sığdırmaya çalışmıyormuyuz? Gel emanet duran tanımlarımızdan soyunup, çırılçıplak, en samimi halimizle niyet edelim asıl benliğe. Şimdi aynadaki aksine bak ve hissetmeyi hatırla, kendine merhamet ederek yap bunu. Şuan yapmak istediklerin için nefesin hala mevcut. Sor şu omuzundaki kalabalık telaşları bırakarak... YA BİR GÜN ÇEMBERİN DIŞINDA BULURSAM KENDİNİ?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ayten Topal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |