Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland |
|
||||||||||
|
Nefret ediyorum......... Artık gecelerden nefret ediyorum...... Çünkü çok acı çektiriyorlar bana sensizliğin tam ortasında Hayal kuruyorum,ümit ediyorum ve umutlarımı yineliyorum Sonra kucaklıyorum seni sımsıkı ,hiç bırakmamacasına Sarıyorum kollarımı,kokluyorum teninin masumiyetini Ve birden...Birden kayboluyorsun beni yalnızlığımla başbaşa bırakarak Kendi ellerimle yıkıyorum kurduğum hayalleri. Umutlarımı tüketiyorum günden güne Korkuyorum....Hayallerimin bitmesinden korkuyorum Garip ama belki,seni daha kazanmadan kaybetmekten korkuyorum. Sigarama sarılıyorum sen sanıp; Derin nefesler çekiyorum seni bana anlatırken ben. Senin için yokken bile ben; korkuyorum, Beni ve kendini alıp gitmenden uzaklara. Her şarkının içinde seni görüp, Her şiiri sana okuyorum. Uyku girmiyor gözlerime geceleri, Rüyamda bile seni kaybetmekten korkuyorum “Erkekler ağlamaz” sözünü yalanlıyor gözlerimdeki iki damla yaş Ve ben ağlıyorum. Üşüyorum;sensiz geceler daha soğuk Yorganıma sarılıyorum yerini doldurmuyorsa bile Sessizliğin ortasında seni dinliyorum Ve o an seni senden de iyi duyuyorum. Konuşuyorum seninle, belki de yalnızlığımla. Kapatıyorum gözlerimi,uzatıyorum ellerimi,uzatıyorum.......... Dokunamıyorum.............
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin Günşat Kılınçarslan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |