Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
Evrende binbir yıldır yeşil ışık saça saça süzülen , Bir kuyruklu yıldızım ben Taşırım kırkbirbin molekül duyguları yüzeyimde Aşk elementleri taşırım Sevgi Dostluk minarelleri Koca bir tutkuyu taşırım Tutkuyu Yüklüyüm sepet sepet özlem Dumanım tüte tüte yol alırım Bir galaksiden diğerine Uzay boşluklarından geçerim Çıkar karadelikler ölüme Toz bulutlarına düşerim Uzay kasırgaları savurur Bir yerden bir yere Karanlıktır uzay Loş bir grilikle kaplıdır Işıl ışıl parlar yıldızlar Yoldaş olur Yol gösterirler bana Bazen bir göktaşı çarpar kuyruğuma Ya benden koparıp bir parçam götürür ardım sıra Yada o'da kalır benimle birlikte yanımda Çoğalırız hasreti çeke çeke bir gram daha Sonsuzluktur uzay Karanlıktır Boşluktur ,... Bir yanım sensizliktir feza ovasında Bazen mola veririm gezegenlerin rotasında Dinlenirim Dost olurum uydularıyla Ayrılırken '' bizimle kal '' derler ''Kalamam '' derim ''Gidiyorum Kırık düşlerimdeki Uydusu olacağım gezegenimi arıyorum '' El sallıyorlar döne döne ardımdan Gidişime ağlaya ağlaya Yıkanıyorum yıldız yağmurlarında Meteorlar çarpışıyor Birbirleriyle bazen uzakta Göktaşı yağmurları yağıyor Başımdan aşağı Sel olup ıslatıyorlar beni Islık çala çala Şarkılar söylüyor uzay rüzgarları Kimi üşüyorum Kimi terleyip yanıyorum yolculuğumda Kimi gezegenlerin Yer çekimlerine tutuluyorum Kurtuluyorum sonra Pembe ışıltılı gezegenimi bulmak için Tekrar düşüyorum yollara Kırık düşlerimin gezegeni Sevgilim Seni bin kere seviyorum Bin kere Bin kere Yıldız yıldız örülmüş samanyolu saçlarını seviyorum Uzay meltemlerinin ıslaklığını Silip-süpürdüğü radyoaktif dudaklarını Güneş tutulması gibi Gözlerimi tutultan gözlerini seviyorum Düşlerimdeki ışıl ışıl parlayan Süzme Süzme pembe balık yağı renkli tenin Aklımdan hiç çıkmıyor ki Meteor yağmurları Halkalı,kızıl gezegenlerin yer çekimleri Engel olsada sana akan yolculuğuma Ben senden Seni bulmaktan vazgeçemem asla Binbir yıldır ışık hızıyla Kaç kilometreler aştım Kaç galaksiden galaksiye ulaştım Bir yıldız gibi göz kırp bana Yaklaşayım yanına Yer çekimin çeksin beni sana Dolanayım sonsuza kadar çevrende Uydun olayım Her turumu bin sevgim gibi Etrafında bin yılda alayım Süzüleyim saman yolu saçlarında Onbirbin yıl yörüngende Sana baka baka Sonsuza kadar dolanayım Evrende binbir yıldır aşk ateşi sönmeden Yeşil ışık saça saça süzülen Bir kuyruklu yıldızım ben Kimbilir parlarda düşerim Kaya kaya senin gözlerine İnan hasretim bir küçücük buse'ne Tutmazsan Yörüngene oturtmazsan düşerim Düşerim karadeliklere Seni bin kere seviyorum Bin kere Bin kere ))) Kibar Not resim sevgili fundanın site sayfasından ... çok güzel resimler var site sayfanda sevgili funda ,...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kibar TAVASAV, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |