İnsanlığı tanımak insanları teker teker tanımaktan kolaydır. -La Rochefoucauld |
|
||||||||||
|
aksam olunca yalnızlığımda mazgalları iner yüreğimin bir hücre yaratırım içimde kilitleyip demir kapısını kapanıp ardına kadar parmaklıkların, Ahmet Arifin dizelerini okurum bir sen varsındır yüregimdeki hücrede bir de şiirlerim ben her gece böyle yaşamaya alıştım bal dudaklım.... benim her aksam canım bir yanımda bahar çiçekleri açarken bir yanım sırtını Alp dağlarına yaslar. sımsıcak anlarında bile duygularımın bir anda buz tutar donarım ben her aksam birtanem ruhuma mazgallar vururum...... bal dudaklar yüreğimde petek olur öpsem bozulacak bir büyü düşlerim sana yanarim, hasretine büyüsüne sevdamızın ben bana yanarım sensiz gecelerimde nöbetlere yatarım geleceksin diye her uçak geçisinde gökyüzünden kulaklarımda sesin çınlar gecenin tılsımı bozulur sana kavuşmayı hayal ederim..... çiçekler açar baharla birlikte ardından yaz gelir sarar step sıcaklığında her gelenin bir gidişi var sevdiğim kimileri "dünyayı ben yarattım" edasıyla uzun yaşasada biraz. kiminin erken gelir eceli bak bir yanda bahar bahçe açarken çiçekler; bir yanda, bir bir dökülüyor sevdiklerim bir bir geçip gidiyoruz şu kahpe dünyadan korkuyorum sıram gelirde eğer gidersem seni göremeden bal dudaklarından birazcık nefes alamadan diye.. alıştım artık sevdiğim, her gece yaz ile kışı bir arada, çiçeklerle dökülmeleri yanyana ben tezatları içiçe yaşamaya alıştım sevdiğim. ben sana ulaşabilme umudunu her gece sabaha taşımaya alıştım birtanem.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Erdal İrfan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |