Roman yazmanın üç kuralı vardır. Ne yazık kimse bu kuralların neler olduğunu bilmiyor. -Somerset Maugham |
|
||||||||||
|
(...) : Bir yerler bombalanıyor. FİLİSTİNLİ GENÇ: Yine mi? (...) : Yoksa bombalanan yüreğin olmasın? FİLİSTİNLİ GENÇ: ASLA! Ulaşamayacakları tek yerdir yüreğim. ve öyle bir umamndır ki; bazen içinde ben bile kaybolurum. Rabbimin' koca kainata sığmadım bir kulumun yüreğine sığdım' dediği gizli buluşma noktasıdır yüreğim. İşte ben bir elime yüreğimi alarak gideceğim huzura. Bombalayamayacakları tek yer yüreğim!! (...) : Öyle olsun bakalım, şimdi sıra IRAK'ta. FİLİSTİNLİ GENÇ: IRAK mı? demek hala bıkmadılar, yavruları ölen anne feryatları duymaktan yada babasını arayan çocuk hıçkırıkları........... Bin söz, bin bakış yetmedi onları durdurmaya, ama bir 'ah' yetecek günü gelince. Bir 'ah' yok edecek tankları, mavzerleri ve çürümüş yürekleri.. Asıl ölen biz miyiz? yoksa onlar mı? Ben bunu çözdüm artık. her ikisindede yaşayan benim. Sığındığım,uğruna yaşadığım ve sonunda kavuşacağım TEK. (...) : Bir dayanağın varmış gibi konuşuyorsun.yoksa bir örgüte mi bağlısın? FİLİSTİNLİ GENÇ: Örgüt?! sayende güleceğim hiç aklıma gelmemişti. sen istediğin adı koyabilirsin. Benim dayanağım TEK. her zaman , her yerde. yağmur damlasında, sapan taşında, dilimdeki cümlede, adımımdaki istikamette, IRAKtaki müslüman kardeşimin gözyaşında.. En büyük silahımız göğe doğru uzanan, göğü delen , nasırlaşan ellerimizle halimizi arz.. Dua.. Dua.. Dua... Buluşma karargahımız; yüreklerimiz, birde secdeler, ah secdeler..... (...) :...................................... FİLİSTİNLİ GENÇ:...................................... FİLİSTİNLİ GENÇ:...................................... FİLİSTİNLİ GENÇ:...................................... (...) : Neden sustun? FİLİSTİNLİ GENÇ:..... ..... Babamı özledim..... (...)OKUYUCULARIN DOLDURMASI İÇİN BOŞ BIRAKILMIŞTIR.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © hannane, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |