Barışı bulacağız. Melekleri duyacağız, göğün elmaslarla parladığını göreceğiz. -Çehov |
|
||||||||||
|
Yanımdasın... Sözcükler anlamsız kalmaya başladı, bakışlarının eksenine girince. Yeniden başladığım herşeyi birkez daha bitiriyorum sanırım. Hem de hiçbir suçlu aramadan bu sefer. Hiçbir pişmanlık duymadan... Sana sarılıp, o sırdaş kokunun içinde sonsuza dek kaybolup, gözlerini ömrümün ayışığı ilan ediyorum sana hiç sormadan. Birgün kaybedeceğimi bile bile belki de. Sakin dokunuşlarının büyüsüyle, korkarak incitmekten parmaklarının ucundaki ruhunu, içinde hapsolduğumu itiraf etmekten çekiniyorum gözlerinin içine. Yeniden mahvoluşların içine bırakıyorum kendimi. Akdenizdeyiz... Düşlerimizin denizine bırakıyoruz gözyaşlarımızı. Kutsal özlemlerimizle yanıbaşımda sen ve birtek akdeniz biliyor, gözyaşlarımın sebebini. Korkuyorum... Çünkü sonbahar akdenizde ve gidilmeye alışık terli iklimimiz. Sıkıca sarılıyorum sana, karabasanlarımın korkusuyla sarılıyorum. Sanki ilk sen gidecekmişsin gibi. Sanki akdeniz gidecekmiş gibi... Ve şimdi yağmurlarım başladı. Akdenizin, ak denizimin sonbahar yağmurları.. Artık yapabilecek birşey yok. Gittin... Ben burukluğumla kaldım uykularımda. Akdeniz sessizleşti her bırakıp gidenin arkasından yaptığı gibi. Yağmurlara teslim etti kendini. Onca gidenin arkasından yapılması gereken gibi. Bende... Senin ardındanda kapatıyorum gözlerimi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Kılıç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |