..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Roman yazmanın üç kuralı vardır. Ne yazık kimse bu kuralların neler olduğunu bilmiyor. -Somerset Maugham
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > İ. Ekrem Keleşoğlu




7 Ekim 2003
Fırtınalarını Bir Limanın Mendireğine Asmak  
İ. Ekrem Keleşoğlu
İnsanın kendini keşfetmesi, aya ilk adımın atılmasıyla eşdeğer değil mi..? Yapılması gereken, üzerine doğru yürümek sadece. Yaşamda; Geleceği oluşturmak, geçmişin birikimleri üzerine olmaz mı?


:BBFC:
 
Yazın mirası olan bir gün.Uzun dallarıyla akasya ağacı, gölgesinde hasır sandalyelerde sohbet eden insanlar. Akşam güneşi ile gölgesi uzayan evler. Başında kavakyelleri esen gençler. Pencere kenarında yaşlı kadınlar.Yükseklerde; Pastel mavinin altında sığırcıklar, kırlangıçlar, çingene kuşlar, martılar. Bunların üzerine kendini seren,  dinlenerek esen, kararsız bir rüzgar..
Bugün yaşam kocaman bir gülücük gibi. Yaptığım başlangıçlarda aldığım yolu ölçtüm.. Yapmak istediğim işle ilgili ortaya koyduğum çaba.. Ölçerek atmaya karar verdiğim adımlardan ilkini, attım. Başladım. Önce hayal ettim, kafamda imgesini yarattım ve elimle kavradım. Gerçekleşmeye başlamasının verdiği küçük esriklik çok hoş..
Önce hayal ettim. Belleğimde, imgesini yarattım ve elimle kavradım. Daha önceki başlayıp- bırakmalarım eksiklik değil. Bana, yeni ve gerçek okuma bicimi öğreten bir alfabe artık. Bu olaya hazırlayan, ara aşamalar. Mezuniyet için aşılması gereken sınıflar. İnsanlığın büyük keşifleri... İnsanın kendini keşfetmesi, aya ilk adımın atılmasıyla eşdeğer değil mi..? Yapılması gereken, üzerine doğru yürümek sadece. Yaşamda; Geleceği oluşturmak, geçmişin birikimleri üzerine olmaz mı?
Bir hayali kurmak, beslemek, geliştirmek ve gerceği bulmak. Gelecek; Eksik ve yanlışlarını eleyip, doğruları üstüste dizerek oluşturduğumuz yolun üzerinden yürüyerek kurmak değilmidir.? Daha kararlı, kim olduğunu ve ne istediğini bilerek, doğru yaşamak..
Fırtınalarını, bir limanın mendireğine asmak..
 



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Denizkızı...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İlk Kalkan Gemi Nere Gidiyorsa Oraya...
ve Ne Zaman Eliyle Kalbinden Sızan Işığı Öper
Duruyorum İçimdeki Işıksız Nehrin Kıyısında
Sahte Cennetlerin Yaşandığı Gece
Aşk; Aşk Oluyor...
Benim Bir Aşkım Var...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İçimdeki Hüzün [Şiir]
Pandoranın kutusunu açıyorum... [Şiir]


İ. Ekrem Keleşoğlu kimdir?

Varlığımın iki nedeni var. Aşk ve Hüzün

Etkilendiği Yazarlar:
Dostoyevski, Herman Hesse, Mallerme, O.Elitis, Kafka


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İ. Ekrem Keleşoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.