..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Düşmekten yükselme doğar. -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Barış Kılıç




17 Ekim 2003
Hoşçakal...  
Barış Kılıç
Sonu gelen sonsuzluğa kadar... Hoşçakal yalancı bahar!..


:AHIF:
Sana birikirken kapkara bir yolun başlangıcında buldum gözlerimi. Yaşamın tam içinde debelenip dururken, kendimi o keskin çizginin dışında buldum birden. Ne olduğunu soramadım kendimden korkarak. Kimsenin bilmediği o korkak yanımı ortaya çıkaramadım.

Sonra düşlerimin içine girişinle hayal ve gerçek birbirine karıştı. Uykuların bitiminde başlayan düşlerle zamandan haberi olmayan günlere cesaretimi bıraktım. Artık sana bile savunmasızdım. Kimin istediğini bilmeden beni ben yapan ne varsa ortalığa dağıttım. Kendinden bi haber yaşayan suskunluklarımın farkına vardım daha önce hiç anlamı yokmuş gibi sanki. Yakın zamanda ardı ardına gelecek gözyaşlarının habercileriydi onlar, önceden sezemedim. Olan biten, bunalım dolu, umursanmadan geçen bir zamandı yalnızca göremeyen gözlere..

Hadi bakalım yok ol şimdi. Savurabildiğin kadar uzağa savur benden parçalarını. Bende olmayan cesarete sahipsen yada bir cesaret bulabildiysen herhangi bir emanetçiden. Sonsuza kadar geri gelmeyecekmiş gibi savur kendini, kapat ve git  perdelerini. Bunu yapmalısın ki benim aşka hiç güvenim kalmamalı artık. Asla umut etmemeliyim düşlerin içinde bile gözlerini. Aklımın içinde dolaştırmamalıyım seni. Şimdi acı veren halinle durduğun yerde olmamalısın. Böyle olması gerekli. Çünkü aşk kırılma noktalarında boynuma sarılıp daha da dibe çekmemeli beni. Ben sadece sevdiğim için ve kaybedeceğimi bildiğim için ağlamak zorunda kalmamalıyım. Karanlık dolu odaların içinde sanki bütün damarlarımın içini boşaltırcasına içimdeki kanı; acı mürekkep olarak kullanmamalıyım. Sona yaklaştığımı bildiğim anda acıya yeniden uyanmamalıyım.

Sen artık ne yaparsan yapmalısın. Belki anlaşılmaz bir sevdanın kucağında oturup karışırsın yalan dolan yaşama. Belki bir acının içinde doğmak istersin merak edip kahredici sızıları. Unutuluşun içine düşüpte kurtarılmamayı bekleyen bir ruhtan uzaklaşma zamanı gelmiştir yani. Yazılanlara hiçbir anlam veremeyen dillere inat bende çekip gitmeliyim buralardan... Sonu gelen sonsuzluğa kadar... Hoşçakal yalancı bahar!..

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Hoş....
Gönderen: Siyah / Mersin
21 Ekim 2003
"hoşçakal yalancı bahar" ve hoşgeldiniz sevgili barış... ilk yazınızla beni kaleminize çektiniz... ve illaki de yüreğinize... yeni yazılarınızı bekliyor olacağım! sevgilerle.

:: guzel...
Gönderen: melike uysal / bursa
20 Ekim 2003
kalemınız duygularınızı ıfade etmede cok guçlu yenı yazılarınızı beklıyor olucaz..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşk Yalanmış...
Sen Bana Benziyorsun Ama Ben Bilmiyorum..
Yagmur Yalnizligi...
Aşkın Hediyesi; Yalnızlık...
Başka Bir Düşte Unutmadım Gözlerini...
Düşümde Bile...
Orada Kal ve Mutlu Ol
İki Korkak Yürek
Yine de Gözlerimi Gözlerine Teslim Ettim ...
Sen, Ben, Üstüne Üstlük Yalnızlıklar...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Düşün Gölgesinde Suskunluklarım...
Aşk Acısının Gerekleri...
Her Şiir Bir İntihardır Şairin Elinde...
Çekip Gitmelisin Mutluluğa Doğru...
Başladı, Bitmedi..
Hayat kimseye yüz vermiyor
Teşekkürler Ülkemin Onurlu Yürekleri

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Pulitzer Ödüllü Akbaba [Şiir]
Sen Bensiz Sen Olamazsın [Şiir]
Bir Şiirin Yakınındasın [Şiir]
Unutulan Kaçış [Şiir]
Bir Beklenti [Şiir]
Yarınsız Yazgılarım [Şiir]
Gelmelisin, Ne Olacaksa Olmalı... [Şiir]
Sensiz Olmaz [Şiir]
Kayda Geçsin Beş Mevsim... [Şiir]
Karışık Ülkemin Alışık Yüreği [Şiir]


Barış Kılıç kimdir?

. . . . . . .


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Barış Kılıç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.