..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tüm mutsuzluklar yokluktan değil, çokluktan gelir. -Tolstoy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Gelecek > Sihem Tachouli




19 Mart 2004
Yeni Bir Yıl , Yeni Umutlar…  
Yeni bir yıl , yeni umutlar…

Sihem Tachouli


Yeni bir yıl , yeni umutlar…


:AHHI:
Yeni bir yıl , yeni umutlar…

Hangi insan hayatında sürekli sorgulama halinde değildir ki kendisini..Hepimiz farkında olmasak bile sürekli sorgulama halindeyiz kendimizi..Sürekli yargılıyoruz geçmişimizi.. Hatalar doğrular artık birbirine karışmış ve hesap kitap darma dağın olmuş artık.. Kim bilir belki doğrularımız fazla belki hatalarımız ama her ne olursa olsun sonuçta yaşıyoruz ve yaşamaya devam edeceğiz.. Ne geçmişi geri alıp düzeltebileceğiz ne de geleceği satırı satırına planlayabileceğiz.. Bu bir akar su .. Hangi damla geri geri aktı ki şimdi saniyeler ırmağında bu gerçekleşsin…Önemli olan yapılan hataların yada doğruların ta derinlere işlenip gelecek zamanlarda bize yön vermesidir.. Bunu bir saplantı derecesine getirmemek kaydıyla tabiki.. Önemli olan yeni günleri dündeki hüzünlere aldırmadan gülümseyerek karşılamak.. Önemli olan kendi hesaplaşmalarımız sırasında yanımızdakileri incitmemek .. Hayatı artılarıyla eksileriyle kabul etmek değil onu kendimiz yaşadığımız için benimsemektir… Yeni yıllarda yeni insanlarla kurulacak olan diyaloglarda doğru kelimeleri kullanmak ve güzel cümlelerle birebir kendimizi ifade edebilmek önemli olan.. Önemli olan kaybedilen her sevgilide sevgiden nefret etmek yerine onun değerini daha fazla anlamaktır.. Yüreklere kazınan her çift gözde anıları yaşatmaktır önemli olan.. Önemli olan gidenleri saygıyla saklamak ve gelenleri sıcacık bir merhabayla karşılayabilmektir.. Önemli olan affetmeyi silip atmaya tercih edebilmektir.. Umuyorum ki bu yıl bütün tabular yıkılsın.. Bütün klasik yolların yerini bir çok sokağı olan rengarenk yollar alsın.. Artık kaçan kovalanır adlı duvar yıkılsın.. İnsanlar dürüst olmayı başarabilecek kadar cesur olsun.. Seviyorum sözcüğü olur olmaz yer ve zamanlarda olur olmaz insanlar için çıkmasın dudaklarımızdan.. Onun ayrı bir yeri olsun hayatımızda.. Diliyorum ki sonradan anlaşılan değerler geç kalınsa bile yeni insanlara karşı telafi edilsin.. Dilerim ki bu yıl kimse kimsenin değerini geç anlamasın.. Bütün maskeler düşsün.. Diliyorum ki doğru insanlar doğru insanlar ile karşılaştığında ne kader ne de insanlar onları engellemesin.. Yüreklerde hissedilen aşk duygusu hayatın gerçekleriyle boğulmasın.. Diliyorum ki gerçek aşkı hissedenlere karşı anlayışlı olsun insanlar ve bu tercihi yapma hakkını ve yaşama tadını onlara bıraksınlar.. Umarım insanlar bu yıl yaşadıkları zamanın kıymetini anlarlar ve aslında yeryüzünde bu kadar kısıtlı olan bu yaşama hakkını en iyi şekilde değerlendirirler.. Gözlerden özlemler hasretler değil mutluluklar sevinçler dökülsün.. Dudaklar sloganlar atmak yerine memnuniyetleri dile getirsin.. Dileyen her genç kadın eline kendi bebeğini almanın verdiği o eşsiz duyguyu yaşasın.. Hedef koyanlar hedeflerine gitgide uzaklaşmak yerine her geçen an daha da yaklaşsınlar.. Nankör insanların yerini kıymet bilen ve pozitif enerji sahibi olan insanlar alsın.. Savaş denen felaketinde nesli tükensin bu yıl.. Silahlar gelişmesin , onların koyulup kaldırılacağı sihirli kutular icat edilsin.. Kimse kimseye yaşadığı hayat yüzünden sebepsiz kin duymasın.. Ayrımcı bir toplumun yerini her emeğe ve onun karşılığını alan kişilere karşı saygıyla eğilip kendine hedefler koyup onları örnek alacak insanların bir araya gelerek oluşturduğu barış dolu bir toplum alsın… Dileklerin ne sonu var ne başı… Umarım buraya kadar olan dileklerin kabul olması dileğim en azından gerçekleşir..

Yeni yılda gülümsemeniz ve sevmeniz dileğiyle…..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gelecek kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yenilenelim!

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gerçek Aşk Fedakarlıktır…
Ahmet Mehmet Süreyya Hepsi Boş Hepsi Rüya...
Tuttum Sıkıca Ellerini…
Sevdiğim Erkeğe
Kaybetmiyorum, Kaybediyorsunuz...
Bıkmıyor Yüreklerimiz Risk Almaktan...
Sözün Bittiği, Gücün Tükendiği An...
Binler Bir Olsun, Binlerin Boynunu Büken Kahrolsun!
Uzaktakilere Mektuplar - 1 -
Hikayenin Devamı...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Dostluğum Düşmüş Gamzelerine... [Şiir]
Gülüşünü Özledim… [Şiir]
Senden Uzak Olmak Kolay Değil [Şiir]
Ben Her Zaman Seninleyim... [Şiir]
Hayatımsın... [Şiir]
Nerdesin? [Şiir]
Canımsın Benim! [Şiir]
Bir Yürek ki Yürekler Katında Kral [Şiir]
Devam Etmiş Hayat [Şiir]
Sevdaya İhanet Haram [Şiir]


Sihem Tachouli kimdir?

Tüm duygularımı gerçek olarak üzerine perdeler çekmeden yansıtmasını bildiğimi düşünüyorum zaten asıl olması gerekende bu değil mi ?

Etkilendiği Yazarlar:
Hayatın ta kendisinden...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sihem Tachouli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.