..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tüm mutsuzluklar yokluktan değil, çokluktan gelir. -Tolstoy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > NESRIN AKSU




21 Ağustos 2004
Alıştığımız Alışkanlıklarımız...  
NESRIN AKSU


:BJAJ:
Gecenin issiz ve sessiz karanliginda kayboldum, belki de yalnizligima bogulmak istedim kendi arzumla. aliskanliklarimizi dusundum ayin parlak yuzunde; bize zarar veren ya da vermeyen vazgecemedigimiz aliskanliklarimizi. Vazgecmek zorunda kaldigimizda, icimizden gul dikenleri bogazimiza geliyormuscasina acilarimizi hissetim gecenin tam ortasinda. Sigaraya olan aliskanligimiz, devamli gittigimiz deniz kenari, sevgilinin ona ait kokusu, ayni bankta hatta farkina bile varmadan oturdugumuz sandalyenin yonu bile...
Herkes birkac dakika gozlerini kapatip aliskanliklarini dusunsun, farkina varamadigimiz aliskanliklarimizi; bircok sey yaptigimiz halde belkide sayamiyacagimiz bircok aliskanliklarimizi. Ne zaman farkina variriz bu aliskanliklarin? icimizi acittigi yani "aliskanliklarimizdan ayri kaldigimiz zaman". Aksam yemek icin oturulan saat, balkonumuzdaki manzara, sehrin alisilmis kokusu, TV seyrederken oturdugumuz koltuk, her aksam annemizin "cay iciyor musun?" sorusu, hatta bazen monotonlastigimizi bile dusunebiliriz; ama ayri kalinca anlarsin ekmek gibi, su gibi ihtiyac duydugumuzu. Ne yerdesindir ne gokte, kayan yildiz gibi kaybolursun karanlikta. taaa... ki yeni aliskanliklar edinene kadar, bu da yeni dogmus bebek buyutmek kadar zordur.
Ozluyorum kentimin kokusunu, ozluyorum aksam ustu dost sohbetlerini, ozluyorum alisilmis sozleri, ozluyorum hergun ekmek aldigim bakkali, ozluyorum aliskanliklarimi....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yapboz Mısalı Yasam
Adin Bosluk İste...
Bahar
Gunese Don Yuzunu...
Boslık Tablosu

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Fehim Paşa Konağı
Özlemin Kokusu
Kısacık Bır Ask...
Dostluk...
Kardelen
Dikenlerin İç Kanatması
... Keske
Umudun Otesindeki Umut
Eyvahhhh Anlaşılmıyorum
Kahve Altı...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Doğmamış Çocuğa... [Öykü]
Yasanılası Yalnızlık... [Öykü]
[Öykü]
Avrupa Birliği ve Üyeliğimiz [İnceleme]


NESRIN AKSU kimdir?

iZMIR'DE SOLUK ALIP VERMEK ISTIYORUM

Etkilendiği Yazarlar:
BIILMIYORUM


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NESRIN AKSU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.