..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir deliyle aramda tek bir ayrım var. Ben deli değilim. -Salvador Dali
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > NESRIN AKSU




9 Ekim 2004
Yasanılası Yalnızlık...  
NESRIN AKSU
gercek bir hikaye.....


:BDCE:
Her yilin sonunda gelecek yil icin bir dilek tutarim; bu dilek kah gecmis yilin eksiklikleridir "yasamayi hakettigimi" dusundugum ama yasayamadigim, kah "yasamayi haketmedigimi" dusundugum bir olayin kar tanesinin yere dustugu an yitip gittigi gibi yeni yilada yitip gitmesidir. Bu yilda boyle oldu bebegimle gecirdigim ilk yil; uzaktan bir daga baktiginda ne kadar kolay, yanina vardiginda ne kadar zor ve zirveye ciktiginda anlatacak kelime bulamamakti gecen yil. Dagin yanindayken tutmustum dilegimi, her seyin monoton gittigi, yagmurlarin dinmedigi, gonlumun gecesinin bitmedigi gunlerdi. "Hayatimda oyle bir degisiklik olsun ki hersey ama hersey kokten degissin" Iskambil kagitlarinda, kahve fincanlarinda tekrarladim, kuslarla haber gonderdim tanidik tanimadik herkese. Cok gecmedi yilin ikinci ayi Abu Dhabi'den bir kus kanadinda haber... Simsegin cakmasi kadar hizli, yaz yagmuru kadar kisa; ben ve cocugum yilin dorduncu ayi ugurladik babamizi. Besinci ayi biz ugurlandik demir kusun kanadinda. Dilegim olmustu hersey ama hersey degismisti hayatimizda; evim, esyalarim, manzaram... Iskambillere, fallara, kuslara binlerce tesekkur ederken yalnizlik senfonisi basladi yilin tam ortasinda.
Yalnizligin tarifi var midir? Kimine gore onca insan arasindadir yalnizlik, dost sesisinin uzaklarda kalmasidir, issiz ada degildir sadece, dilini anlamadigin bir ulkede yasamaktir. Hayatinin her doneminde damarlarindadir yalnizlik. Her seferinde "tamam simdi bitti dersin" ama biten yalnizlik yeni bir yalnizliga gebedir. Yeni dogmussundur yalniz kalmaman icin kardes gelmistir, tekrar yalnizlik senfonisi baslar bu sefer de okul girmistir devreye, lise yillarinda ilk askin acisiyla tekrar karsilasmissindir o bilindik duyguyla.
Iste biten koca bir yilin birkac cumleyle ozeti; "Umit, Heyecan ve Yalnizlik" Gozum hala kuslarin kanadinda bu sefer dilek degil selam gonderiyorum uzaklara.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Doğmamış Çocuğa...

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Fehim Paşa Konağı [Deneme]
Özlemin Kokusu [Deneme]
Kısacık Bır Ask... [Deneme]
Yapboz Mısalı Yasam [Deneme]
Dostluk... [Deneme]
Adin Bosluk İste... [Deneme]
Kardelen [Deneme]
Dikenlerin İç Kanatması [Deneme]
... Keske [Deneme]
Umudun Otesindeki Umut [Deneme]


NESRIN AKSU kimdir?

iZMIR'DE SOLUK ALIP VERMEK ISTIYORUM

Etkilendiği Yazarlar:
BIILMIYORUM


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NESRIN AKSU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.