Düşgücü güzelliği, adaleti, mutluluğu yaratır. -Pascal |
|
||||||||||
|
savrulan her lanet ardına aldı bitmemiş hikayelerimi sonunu yazmadan bitti başlayamayan bestesi duruluğumun yamanmış bir gelinlik bıraktı geceye hayat kir pas içinde kara bir büyü gibi çöktü çekip gitmelerin sızısında aşk ağlamadım ağlamayacağım utançlarına uçurtmalar uçuracağım ayrılıkların kuyruğunda sana yazdığım şiirler suya çizilmedi mutluluğun resmi gözlerine bırakmıştım yaşlarımı bende hiç yaş kalmadı "sana gitme demeyeceğim" demişti şair Lavinia gitti paylaşılmayan öyle çok şey var ki ne çok şarkı biriktirdim sana söyleyeceğim biletler aldım iki kişilik en son filmlere gitmedim hiçbirine tüm öfkeleri tek başıma haykırdım yalnızlığa olanca dinginliğimde kustum sessiz kalışlarımın çığlıklarını dize dize her sözcük sen oldun bil(me)din! dudağıma vurduğum kilidi açmaya çalışmadı gündüzün kanlı ışıkları tümünü yaktım sırların bir ocağın başında sen vardın ben vardım dualara kanat taktım ve bıraktım gökyüzüne kahkahalar gönderdi üzerime Olympos'un tepesinden Zeus şimşek şimşek çaktı oyunlarının kahreden sakinliği korkmadım yılmadan attım her adımımı her gün her an sana söz verdim içimde delirsem de zıvanadan çıksam da kurtulsa da hayat zincirlerinden bensiz bitmeyecek boşluklarla savaşım dolana kadar aşk tepeleme ve çalana kadar kapımı sonsuzluk söz verdim bırakmayacağım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Atilla Güler, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |