..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçek bir sevgide diğer insanın iyiliğini istersin. Romantik sevgide diğer insanı istersin. -Margaret Anderson
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Modern > mehmet asım erdoğmuş




21 Ocak 2005
Renksiz Tu Al  
Sen masmavi bir gerçekken bana,renksiz bir yalan bırakamazsın...

mehmet asım erdoğmuş


rengimi aldın sen giderken....


:CBEI:
Ufalanırken gökler yürğimde,senli günlerin çoşkusu durgunlaşıyor içimde.yokluğundan olsa gerek bu durgunluk.Gelmeyişinden olsa gerek...
Griliniğini bıraktın ellerime.sen giderken renklerimi aldın.maviyi,sarıyı,kırmızıyı,yeşili.şehrin gürültüsünü bırakıp sensiz suskunluklara terkettin.gittin işte...
bu yüzden olsa gerek durgunluklarım,anlamsızlıklarım,renksizliğim...
Fotoğraf albümünü açıyorum akşamları.belki eski renklerimden giyinirim diye.belki yaralarımı sararım belki kanayan yanlarımı....
Hatıralarımda kalan tek renk giydiğin(giderken) kırmızı palton.anlıyorum kışmış...palto giydiğine göre.Ne güzel yakışıyordu renkler sana...giysiler içinde sen olunca...
Akşamları beklerdim seni.Penceremin önünden gecersin diye.Şaşırırdım! insanlar neden siyah ve beyaz giyinmiş diye...
şimdi anlıyorum...
anlıyorum ve tüketiyorum bana bıraktığın yanlarımı....
Gittin...
ne renksizlik yakıştı istanbul'a,ne ben kimsesizliğine...
Gittin..
salınarak renklerine bir resminde kırmızı paltona mahkum eyleyip beni,gittin sen sevgili...

Yaşamak için bir sebebim vardı benim.Gitmn için hiç bir neden bulamadım.toplarken siyahları iklimime sen,bir nefes vermedin soluğuma.kronik bir hastalık gibiydin içimde,tedavi edildikçe müzminleşen...

Gittin..
Elimde renksiz bir gökkuşağı kaldı.nereye asayım? hangi gök kabul eder,rengini yitirmiş gökkuşağını...
Göğümden bir tabakayı çekip aldın sen.içimde hayatımın en tanışık yanlarının olduğu.yağmurlar teğet geçiyor şimdi üzerimden ıslanamıyorum.Göğü çalınmış bir çocuk gibiyim ve ne zaman başımı kaldırsam yukarı senli bir yoksunluk...önce göğümden,sonra içimden silindi tüm mevsimler ve renkleri.yokluğunun o saydam,o mavisiz denizinde yüzüyorum şimdi.Sabaha ermek istiyor ruhumun karanlığı eremiyorum.biliyorum çünkü varamıyacağımı,beyazın siyahtan ayrıştığı o,ince cizginin farkına...
Gittin sevgili...

Sen masmavi bir gerçekken,bana renksiz bir yalan bırakamazsın.
Giderken sen siyahları topladım iklimime.İhanetini gömdüm kuyuya,bir sesseiz seda ile sana
Elveda...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: slm
Gönderen: Nergiz Şimşek / , Türkiye
24 Kasım 2008
şiir yazanların hikayelerini okummayı seviyorum. bizler gibi -amatörce diyelim, en azından kendi adıma-, yazma uğraşı içinde olanlarda gördüğüm bir eksiklik; şiir yoksunluğu. Ben de zaten var [yani yoksunluk var (yani olmayan birşey var :))], okuduğum kurgusu ve ifadesi son derece iyi öykülerin sahibi başka yazanlarda da. Bence, daha bol hikaye yaz.

:: Renksiz Tu Al
Gönderen: Taki Akkuş / İstanbul/Türkiye
26 Ağustos 2006
Güzel, hoş bir anlatı. Her şey yerli yerinde. Yeni yapıtlarda buluşmak dileğiyle, kal sağlıcakla.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Nehir Yatağında Kuruyan Darağacı [Şiir]
Eylül Boğumundan Hasret Doğumu [Şiir]
Sana Ben Hiç Bir Şey Söylemedim... [Şiir]
İtler Bile Gülecek Kimsesizliğimize* [Şiir]
Aşk'tım Vazgeçtim... [Şiir]
Kelebek [Şiir]
Sessiz Sensizlik [Şiir]
Ellerinden Üşüyorum [Şiir]
Süt Annesi Gökyüzü [Şiir]
Ölümden Başka Silahım Yok... [Şiir]


mehmet asım erdoğmuş kimdir?

Hayatın savrumunda savruldum. "Ekin idim oldum harman" türküsüne uyak düştü alın yazım. Bildim. Gördüm. Sevdim. Ellerim kalemde tuttu, silahta. . . Yarin ellerinden başka el bilmedi. . . Çocukluğum üzerine düşen bir kartanesi gibiydi ömrümün. Eridim. . . Sonra Şair olmak düştü bahtımıza, hüzünlere gark olduk, kavgaya bağdaş kurduk. . . Eyvallah. . .

Etkilendiği Yazarlar:
sezai karakoç ahmet arif dostoyevski murathan mungan nizar kabbani


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mehmet asım erdoğmuş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.