Gerçek sanat, gizlenmesini bilen sanattır. -Anatole France |
|
||||||||||
|
Görmesin, Çürümüş toprağın, Kuruyan çalılarına, Yüreğin, Sessiz düşmesin, Bırakıp gidişin olsun, Bu son, Bir dahamı geleceksin dünyaya, Selviler boyu hüzün, Bak işte, Yapraklar kırgın, Sular durgun, Gözyaşın, Süzülmesin, Kızarmasın masumluğuna, Elma yanakların, Yum gözlerini, Yorulmasın, Pencerenden rüzgarla, Yağmurlanmasın, Bahçedeki asmada, Yokluğun, Utanmasın, Oysa, Yollar hep aynı, Yıllarmı değişen, Değiştiren, Gelip gittin sen, Mevsimler gibi, Frekansı bozulmuş bir radyonun, Kısık sesi gibi, Ben üşüdüm, Sen ısıttın, Döküldü ömrün yaprakları, Takvimlerden, Sen sustun, Ben öldüm, Yum gözlerini, Yenisi yok nasılsa, Bu nasıl hayatsa, Durduğu zaman, Ve kırıldığında saatin yelkovanı, Gelde yaşamak de sen buna, Kolaysa, Olmadığın zamanların hatırına, Sorular,sorular, Yanıtsız sorularınla, Kuş kanadında bir tüy, Uçuştu, Karıştı toprağa, Sustuğun anda, Bak şimdi, Fener gölgesine sıkışmış, Bir gölgedir sessizlik, Sensizliğin avuçlarında, Neredesin, Nerelerdesin, Olmadı hayat, Bu olmadı, Bir mum ışığı vardı, Bir dört duvar, Kırık bir pencerede, Ağlayan rüzgar, Yum gözlerini, Görecek birşey kalmadı....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |