Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West |
|
||||||||||
|
bir hazan sabahı idi vuslata ererken bahar ve bir aralık gevelemesiydi hayat tekrar; bedenimde ağır yükler var, küçülen beynimde varıp gitmeler, kurtarmıyor cehennemler bugun başka bir yangın; yorulmuş sevişmelerin sabahındayım şimdi gönlüm karyolanın köşesinde kalmış, kan revan içindeyim mevsimler bayat; bir akdeniz meltemi yoktu gelişlerde bir garip pusu vardı ören yerlerinde; diz dize oturmanın verdiği uysallık ve müzik sesleri sislerin aydınlattığı pencerelerde; çalı sesleri vardı dikenli bahçelerimde, bell idi biri gezinirken gizli bahçelerde, yakalanma korkusu vardı köşe başlarında, kaçma korkusu vardı kaldırım taşlarına; hayat pusu atmış, ne gitmeler gördüm ben gelişlerde bitmiş, alnım ak kaldırımlar lekeli; kaybetmelerimi bulduğum tepe, aslında hiç olmayan sabah, film şeridim kopuk, olmayanlarımın içinde bir garip beste, söylenmemiş bu şarkılar hepsi yalan, seni benden neden alıkoyar zaman, kapılar kapalı; sesler camlarda, ömrüm aynalarda; bir soğuk gece sabahı, güneş ala bürünmüş, hayallerim şimdi duvarda resimler solmuş, kan revan içindeyim mevsimler bayat mı bayat !!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |