Öyle yaşamalısın ki ölünce mezarcı bile üzülsün. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
every girl fry, by the pain with the gry işte ilk ingilizce şiirim , türkçedeki basit bir sözcük bile ingilizce söylendiğinde kanatlı bir yılana dönüp ruhunu sokar... sadece love , love , love diyerek tüm gün kendine ızdırap çektirebilirsin, büyülenir tüm anlamlar düşman ırkların soluklarını bizimkilerden farklı şekillendirişinde... "don't close you're eyes" diyerek alkol koması terinin uykuya merhaba demesini önlemeye çalışırsın... desire up the fire , u can't go on with out me, your dreams fear ... image image image işte götümden uyduruyorum ama anlamlarını biliyorum yazdıklarımın, bana ne ifade ettiğini , bazen sözlerini yanlış söyleriz şarkıların bile , defalarca dinlesekte kafamızdaki ilk haliyle kalır o cümle, kafamızdaki ilk duygu alış werişindeki saplantı bozulmaz, ilk gün seni kafamda nasıl tasavvur ettiysem sonuna kadar hep öyle algılar kalbimin manyetik algı mekanizması, sen şifreyi yazmadan girersin oraya ,,, kırılganlığım nefretimse zaten şaşkınlığımdan, elime geçen reçetenin tarifindeki bozukluktandır.. ee bu kız böyle değildi .. neyse konu dağılmasın silence punisher u have create her for my fantastic dinner görüyor musunuz ne kadar başarılıyım arzu kokan ingilizcenin "blake" in ellerine bırakılmış dehlizlerinde her üstü kapalı imge zaten içi deşilmeye gebe değilmidir, uzaktan bakışlar , dinlenen telefonlar , anlamsız zannettiğimiz ağlamalar, kara cübbeli , kara şapkalı adamlar ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © kuzey darıcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |