"Bilmezlik ile ne hoştum; hayalimde ne güzellik, ne de aşk vardı." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
yol üstü lakırtısı bu yâveri rüzgar saçların koruması gözlere dek inen şapka bakışlardan saklanan bir dünya içerilerde bakakalır uzaklığına kendinden yıkılır, yakılır zekâ tikrek bir adım daha geriye yine kaçar suratsız mazi beklentilere yüz sürmüş dua beklemekte zamanı bıraktığı yerde ot üremez oysa bakteridir aşk ceset çürütür ceset hürdür güya anlamadın mı nehir tersine akar kan önce yere, sonra beyne şakaklarda sanki karın ağrısı baş ağrısı değil ki bu o neredeyse yarısı böler cümleyi ikiye iki özne tek yüklemin emrinde arada bir durakla saat uyma sen nehre o zamansız akar tersine yâver ile aralar limonî suratsız mazi süslenmiş baksana seni kırık bacaklı şeytan çık gizinden zekâ yanık kokar sanma tende aşk var terde kış soluklar ayaklar yolundan gider izler ters sadece yârenler tahtında yüreğin yürek dünyasının derdinde işte eli çamurlu düş bilemekte anladın mı nehir...? niye dikine dikine nefesler.. geride kalan bir avuç çamur hayat eller ki; kendine özgü eller ki; içte gezer kanlıdır harcı uğraşın dokunduğu yerde kalır kilim kilim dil acaba der onlar gibi mi sözlerim? söylersem ölür mü aşk? ölürse ben olur muyum? ben olursam ölü müyüm ? ..............çıkmaz yolun ardında bir ışık yanar, içli içli öter baykuş, tutar biri belaya yorar.Gecenin rengidir sesi oysa, ne çok teselli var düşününce gelecekte, düne doğru koşuyorken nefes nefese... ..............Keman olur dolunay düşer tene. Bir daha doğsa oysa dün geceye, anlatılsa duyulan hazzın yokuşu, tırmanırdı delice her cümleye kan, günahlar elinde.. .............Ama atılacak tokatlar bitmedi henüz nefse, yorulmak düşmedi yalnızlığı sevmenin kaderine. Bildiğini değil inandığını yaşar yürek, huzur dizinin dibinde mırıltılı ürkek .............Bekle nehir, akıntılarının ardında durgunluğunda var.Orada yaşar büyük balıklar, orada yüzer bütün çocuklar..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali AYDOĞDU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |