..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tüm mutsuzluklar yokluktan değil, çokluktan gelir. -Tolstoy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Keşiş




28 Eylül 2005
Yazsan da Yollayamazsın ki (2)  
Keşiş
Nice mektuplar yazarda yolluyamazsın...İşte bir dizi saklı mektup.


:AIDC:
Sıra dışı bir günün kızıl vedasında, sana hasret bir köşenin şarap kokusunda yazıyorum kendimi sana. Bir bakışınla beni satırlara dağıttığın gün gibi satırlardayım hala, paramparça. Oysa gülüşün kokuyor geçen mevsimler ve sen hala bir çelişkisin anılarda. Cevabına hasret sorular gibi, tamamlanmayı bekleyen dizeler gibiyim aşkının yıkıntılarında.

     Aslında kafiyesiz duygularımın rast gele dizilişiydi sana duyulan bu hasret ve yoksa başı bağlı bir kaderin kaçamak gerçekleri miydim sende? Kim bilir diyeceğim ama kimse bilmiyor işte. Beni satırlara dağıtıp gittiğinden beri kelimelerden ibaretim zaten. Kelimelerse kuralsız, tıpkı sana olan duygularım gibi. Asi desem yüceltmiş mi olurum?Dengesiz desem çok mu aşağılarım kendimi? Bir şiir miyim yada bir öykümü bu yazılanlar, yazılıp ta yollanmayan bu mektuplar?Her kelimesi bir ben olan bu karalama...

     Biliyorum. Her zaman ki sıradan bir günün hasretine gebe köşelerinde oturuyor olacağım yine ve şarapsızda olsa kendimi izliyor olacağım yazıp ta yollayamadığım bu satırlarda.Ve yine sıradan bir kalemin ismini yalanlayan ömrü kadar olacak çığlıklarım.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yazsan da Yollayamazsın Ki! (1 )

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Melankoli
Kader mi?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ah Ulan 77 [Şiir]


Keşiş kimdir?

Keşiş

Etkilendiği Yazarlar:
Victor Hugo ve çelişki kavramı


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Keşiş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.