Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein |
|
||||||||||
|
Tam da seni unutmuşken, Tam da beni avutmuşken, Girme hayatıma yeniden... Yeni bir vurgunu taşıyamaz yüreğim, Yeni bir beni avutamaz benliğim... Git uzaklara, Ta dağların ardına, Ta dipsiz kuyulara, Ve hatta en kuytulara... Yeminim var bana Bu ben, yeni bir ben yaratamaz benden yeniden, Ağır gelir, Zor gelir, Zar gelir taşıyamam. Sadece beni taşımaya ahdim var, Yeminim var, Çok kararlıyım ... Gelme yanıma, Yaklaşma yamacıma Var git yoluna... Hiçbir gözde seni bulmak, Hiçbir izde sana rastlamak istemiyorum... Her ne isen, Her kim isen, Ben de varlığını çoktan silmişim Çoktan bitirmişim ne istiyorsun benden Sana yakınlığımı sevmiştim ta ezelden Sana yatkınlığımı, En derinden... Yolum açıktı, Ufkum açıktı, Tutkum açıktı sana... Yeni bir girdap, Yeni bir ızdırap, Yeni bir rab olma bana eksik olsun memnunum hayatımdan. Bırak kendimi kendimde yaşayayım, Bırak kendimi sensizliğe alıştırayım, Bırak kendimi bir ben bileyim bir başıma yaşayayım. Tüm kapıları kapamışken, Tüm acıları sindirmişken, Tüm yürek çarpıntılarını dindirmişken Ve bendeki varlığını yok edip bitirmişken Ne istiyorsun benden. Yüksün bana, Gamsın bana, İsyansın bana, Artık geçti benden dürdüm defterini ..lütfen! Yoruldum seni taşımaktan Yazasım da gelmiyor seni, Okuyasım da Şarkılarda bile duymak istemiyorum seni Anla beni... Beni bana bırak Uzak dur benden Lütfen...!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Zeliha Gökkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |