Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne |
|
||||||||||
|
Birgün onu artık oğlum diye seveceğimi öğrendim. Aslında ben hep bir kızım olacağını düşlemiştim. Ama ‘oğlum’demek ne güzeldi, bu fikri o kadar çok benimsemiştimki bir anda. Hep kusuyordum , yemekler benim için hiçbir anlam ifade etmiyordu, tam dört ay her gün kustum. Buda güzeldi , kendimi önemli bir işin cefasını çeker gibi hissediyordum. Ben önemliydim ve yaşamda daha güzel bir amaç için vardım, oğluma yoldaş olmak için o benim canımdı, ne güzel beni anlayacak, özümden bir can geliyordu. Eminim beni çok sevecekti ve yaşamda kavgasını verdiğim sevgi sözcüğünü kanıtlayacaktık tüm dünyaya. Üzgün ve kızgın olduğum günlerde ona şikayet eder olmuştum dünyaya. Sonrada onu üzdüğüm için özür diliyordum. O bana her defasında seni anlıyorum anneciğim demişti. Karnım büyüdükçe kendimi dünyanın en güzel insanı hisseder olmuştum. ilk kez yemek yemenin ve kilo almanın aslında güzel bir şey olduğunu anladım. Besleniyordum çünkü o büyümeliydi, süt içiyordum çünkü ilerde benim gibi kısa olmamalıydı…. Ve bir gün bebeğimi ekranda görmeye gitmiştim. Bana artık tüm umut ve mutluluğumun bittiğini haber verdiler. Çünkü artık bebeğimle vedalaşmalıydım, çünkü bu yolculuk ve ev sahipli bitmeliymiş. Ona ev sahipliği yapamayacaktım artık, bedenimden canımın bir parçasını o ve ben istemesekte almaları gerekiyormuş. Oysa o çoktan hareket etmeye benimle oyun oynamaya başlamıştı bile. Aslında ben dünyanın çok güzel bir yer olmadığını temelinde hüznün var olduğunu kabullenmiş olsamda , onunla ayrılmaya dayanamıyordum. İlk kez anlam bulmuştu hayatım ve sorgulamaların, derin düşüncelerin sona erdiği bir yaşama başlamıştım. .bebeğim için yaşamıştım. Evet o bugün yok yanımda ve bedenimde yani bir anda uyandığımda hayatımın anlamını ellerimden almışlardı. Bugün nemi yapıyorum? Aslında bilmiyorum, hiçbirşey için yaşamıyorum, yalnızım, onsuzum. Ama onu hiç unutmadım ve ölene kadarda unutmayacağım. Umarım bir gün bir yerlerde beni karşılar ve onu doyasıya koklamama izin verir. Ama oğlum yinede çok mutluyum, seni taşıdığım ve tanıdığım için. Sen hiç duymasanda seni çok seviyorum ve bilmesende sen beni çok mutlu ettin.HOŞÇAKAL CANIM………
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ayşe izci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |