Herkesin derdi başka. -Orhan Veli |
|
||||||||||
|
sonra işlediği cinayet geldi aklına, öldürdügü insanin kan kokusunu hissetti nefesinde, bedeninin titredigini ve ruhunun fırtınalı bir denize bırakıldıgını.. kendince haklı sebepleri vardı. hayvancaydı belki ama ona gore bu olmalıydı. tanrı bu kadar kötülükleri görmezden gelemezdi. karanlık ve kötülüklerle dolu bu dünya da iyilik masallarıyla uyutulamazdı. birşeyler yapmalıydı, her kötü günün baslangıcında kahroluyordu, kalbinin derinliklerin de ki fırtınalar icerisinde yok oluyordu. ve karar vermişti. kötülükle beslenen embesil yaratıkları sonsuz cehennemlerine yolluyacaktı..gözlerinin daha fazla dayanamayacagını anladı, göz kapaklarını acamiyordu yorgunluktan ve yatagına dönmesi gerektigini anladı. biraz uzandıktan yarı- açık olan gözlerinin kapandıgını hissetti. ve.. gözlerini kapattıgını an öldürdügü adam karşısındaydı.. rüyamiydi? gercekmiydi ayırt edemedi.. aksamın rehavetinden bunalmış, biraz gezinmek icin dışarı cıkmıştı.. agır adımlarla bilmedigi sokaklarda geziniyordu korkarak, birseyler hissediyordu, belki de birseyler arıyordu, ama bilmiyordu.. karanlıgın eşiginde kaybolmuş her sokakta icini bir korku arıyor ama icinden bir ses onu goturuyordu.Belirli bir süre yurudukten sonra biraz dinlenmesi gerektigini anladı, ellerini dizlerine goturerek öne dogru biraz egildi, soluklanmak icin. dogruldugunda karsı da karanlık bir ara gorundu. yanında bir bar vardı, barın kapısının onunde ki los ısıgın o sokagı ısıldatacak kadar gucu yoktu.bir sure sokaga baktı, yine icinden bir ses oraya girmesi gerektigini soyluyordu, ama o kadar korkuyordu ki girmemek icin ruhu ve bedeniyle direniyordu. kanında ki adrenalinin yukseldigini yanaklarında ki sıcaklıktan hissetti.karmasık duygular icerisinde oldugu her zaman ki gibi bir sigara yakıyım diye dusundu, ama vazgecti. sonra tekrar karar verdi. montunun cebinde ki paketi aceleci bir tavırla cıkardı, dudaklarının arasına aldı ve cebinden cıkardıgı zippo cakmagıyla, ruhunda ki kotulukleri dunyaya uflemek icin bir baslangıc gerceklestirdi. derin derin bir kac fırt cekti ve ivedi adımlarla o karanlık sokaga dogru ilerledi..bardan cıkan bir kac kisiyi gorunce korkuları biraz olsun hafifledi, ama yanlarından onlarda hızlı uzaklasmıslardı, alkolluyduler, dokunsan yere devrilecek vaziyette.. sokagın eşigine geldiginde durdu. daha ileri gidemedi, gitmek istiyordu ama ayakları yapmıyordu bunu. kendi istegi dısında calısıyordu sanki hersey.. bar'ın los ısıgının altında golgesiyle bas basa kalmıstı.zorlukla birkac adım daha attı ve biraz da olsa onunu gorebiliyordu, sagda duran cop tenekesine carpmamak icin sol'a dogru birkac seri adım attı. ve sokakta kimseler yoktu, bombostu..sagında bir cop tenekesi biraz ileride bir kapı, barın arka cıkıs kapısı oldugunu anladı. ve ilerisi de yuksek bir duvarla cevriliydi. derin bir nefes aldı.. yine korkularına yenilmiş, kendini macerada bulacagı korkusuyla urkmuş ama yine hicbirseyin olmadıgı anlamıstı..kendini suclamaya baslamıstı, bu kuskucu ve paranoya durumlarını kendi kendine yarattıgını, aslında hicbirseyin anormal olmadıgını inanmaya beynine anlatıyordu.. uykusuzluk ve izledigi psikolojik-gerilim filmlerinde bunda etkisi oldugunu dusundu. bu cıkmaz karanlık sokaga arkasını donup, sokaktan cıkmak icin birkac adım atmıstı ki.. barın cıkıs kapısının gıcırtsını ve sert bir sekilde kapatılısını duydu..duydugu sesle beraber tüm korkular, tum yok oluslar, bir ok gibi vucuduna saplandı. sonra kadının aglayıslarını duydu ve adamın '' kalk yerden o.. '' bagrışlarını.. hareketsizce bekledi, adamın kendisini gorecegini korkusuyla cop tenekesinin arkasına gizlendi. yere comelip neler oldugunu daha iyi anlamak icin kafasını uzattı..zavallı kadıncagız yerde bir kedi yavrusu gibi kıvranıyordu.!!adam da midesine adice tekmeler atıyordu.. uzerinde siyah deri ceket , siyah kumaş pantolun ve ayaklarında yazlık beyaz ayakkabilar vardı. sacları kulak memelerini kaplıyordu...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Fatih Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |