Zaman dostluğu güçlendirir, aşkı zayıflatır. -La Bruyere |
|
||||||||||
|
can havliyle indim arabadan belki temiz hava iyi gelir diye.. ilk anda yüzüme vuran ılık-soğuk rüzgar tüylerimi ürpertti. sırtımdan akan terler buz kesmişti , aldırış etmedim.. vurdum dağa bayıra kendimi , amaçsızca koşuyordum.. içimde birşeyler kaynıyordu sanki. "birşey" evet birşey vardı ama o neydi. bilemiyordum sadece amaçsızca koşuyordum , ağaçlar heybetlice dikiliyordu karşıma. , beni engellemek ister gibi bir halleri vardı.. neden olduğunu anlamadım daha hızlı koşmaya başladım. ufak su birikintilerine bastım paçalarımın kirlenmesine aldırış etmeden , çalıları zıplayarak geçtim uçarcasına.. ve şimdi bir uçurumun kenarındaydım , engin ufuklara baktım.. sanki dokunabilecek kadar yakın gözüktüler bana , bulutlar koyun sürüleri gibi akıp gidiyordu , güneş ise dev bir portakalı andırıyordu. kesip yemek istedim.. bulutlara uzanıp yatmak istedim , sert rüzgar saçlarımı okşadı sanki o kadar rahat okadar huzurluydumki.. işte hata bu dedim kendi kendime , sonra beynimde şimşekler çaktı bir an gözlerim karardı , kulaklarım uğuldamaya başladı. sanki yer yarılıuyor ve beni içine çekiyordu , işte o an anladım , evet bu o idi , kesinlikle oydu.. başka biriey olamazdı. saatler süren yolculuğum boyunca hep bana kendini anımsatan şeydi o. . çişim gelmişti.. ufaktı .. bir çalı kosesi bulurdum diye dusunurken , o agacın altını gordum.. agır adımlarla yaklastım.. jean'min dugmelerini actım.. ewt , o calı dibini suladım hafiften .. suratımda anlamsız bir gulumseme belirdi , ama kısa bir sure sonra sanırım ''sidigin'' kokusu etrafı sardı.. olay mahalinden uzaklasmalıydım .. aman tanrım biri beni gormustu ..! hicbirsey olmamiş gibi yurumeye basladım .. arkamdan gelen sesle irkildim .. arkamdan tok bir ses geldi .. ''ulan hayvan iki metre öte de umumi tuvalet var , oraya s.. piknik yapiyoruz burada.! '' arkama bakmadım , kactım .. anayola cıktım , aracıma bindim ve kactım.. eve donmustum , koltuga oturdum. yaslandım koltuguma televizyonu actım .. ''Ntv'de aksam haberleri '' sonra ekranın sol'unda FLAŞ HABER belirdi..! piknik alanında dehşet .. nerden geldigi belli olmayan koku nedeniyle .. 12 kişi hastenlik oldu .. sonra işedigim yer'in goruntuleri .. o ağac altı .. ''yok daha neler?''
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Fatih Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |