..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Deney, herkesin hatalarına verdiği addır. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Evren İÇENER




17 Aralık 2005
Saçların Omuzlarından Aşağı Dökülmüştü  
Evren İÇENER
Saçların omuzlarından aşağı dökülmüştü


:BJGI:
Saçların omuzlarından aşağı dökülmüş,yüzün cennetlik,gülüşün dünyanın yedinci harikasıydı.Bakışların bana mutluluk verirdi.Gözlerin çok güzeldi,gözlerin gözlerimden ayrılmazdı ya hem gülümserdi,hem okşardı ruhumu.Verseler şimdi o anları bana dünyalara değişmem.Sende aşık olunacak tüm özellikler vardı ve bende aşık oldum...Bir ilişkinin başlaması veya yürümesi için senaryonun etkili olması gerekirmiş. Ben senaryoyu yanlış yazdım.Acemiydim ilk kez birisini seviyordum;dünya güzelini..Dünya güzeli diyordum sana,evet bana göre öyleydin çünkü.Kusurların vardı elbet herkes gibi yalnız bendeki yerin çok farklıydı.Senden öğrendim sevdiğin varmış.Başkası söylese hayatta inanmazdım.Senin de bana karşı birşeyler hissettiğini sanmıştım.Şimdiye kadar yaşadığım en büyülü,en yüce,en güzel aşktı.Yaşattığın için teşekkür ederim yine de.Yıllar ardı ardına geçiverdi karşıma başkalarına çıkardı hayat.Fakat kimse senin gibi değil.
Biliyor musun? İçimde hala sızın var,hala bir köşede gülen gözlerin saklı..Eskiden selam getirirlerdi senden bana artık onu da kestin.Ciddi bir hastalık geçirdim bir geçmiş olsun demedin.Bekledim ararsın diye.Tüm bunların ötesinde vefasız olduğun kaçınılmaz bir gerçek.En son sevdiğinle sözlendiğini öğrendim,hayırlısı olsun.Benim kadar çok seviyor mu seni? Umarım aranızdaki aşk bitmez..Mutluluğunu isterim,seni incitmelerine dayanamam.Sen hep beni incitmiştin ama olsun çünkü ben seni gerçekten sevdim.Anlıyor musun fedakarlığımı? Oturduğun yer iki adım ötede fakat bir merhaba diyemem sana, korkuyorum yine incitirsin diye.Rast gelince ara sıra kalbime hançer saplıyordun sanki,nefes almakta zorlanıyordum.Zaman büyüyünce,araya başka kişiler girince bir ömür saklıyor seni hayat.Artık senden bahsedilmiyordu ki yolda yürürken saçları omuzlarından aşağı dökülmüş bir kız gördüm,sen olduğunu sezdim,yürüdüm,yürüdüm güzelliğe baktım ve bunca zaman sonra sen..Bu defa gözlerin başkasındaydı ve beni farketmedin bile.Hiç değişmemişsin..Efkarlıyım,doluyum,of çekiyorum bu gece..Hem de çok ama çok yalnızım.Sensizliğin bedelini ödüyorum.Senin için senin en sevdiğin şarkıyı patlatıyorum "unutturamaz seni hiçbirşey unutulsam da ben" ...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: varlığın yeter
Gönderen: şule esra şan / Kayseri/Türkiye
12 Şubat 2006
sevdiğimizin yakınımızda olup bize ait olmaması kötü bir duygu.Ama varlığıyla bizlere kattıkları bile yatiyor bazen.Gerçekten seviyorsak bununla bile yatinebiliyoruz yüreğinize sağlık güzel bir yazıydı.

:: Yarım Kalmış Aşklar
Gönderen: Mustafa SAVAŞ / Ankara/Türkiye
25 Ocak 2006
"En büyük aşklar yarım kalmış aşklar". Birinin sözü bu, kim söylemişse? Ben olsaydım başlayamamış aşklar için söylerdim bu sözü. Siz de öyle yapmışsınız, başlamamış, ama size hep yakın kalmış... Okumak güzeldi, sağlıcakla...

:: GÜZEL
Gönderen: Kâmuran Esen / Bolu/Türkiye
29 Aralık 2005
Merhaba Sevgili Evren İçener; Anlatım çok güzel.Ancak, sadece bir itirafla veya iç dökmeyle sınırlı kalınca, o güzel anlatıma yazık oluyor.Yani demek istiyorum ki:Böyle güzel yazan biri; yukarıdaki yazıyı, yazacağı başka bir yazının içinde kullanmalı.Bir bütünün parçası olmalı bu yazı.İşte o zaman edebi değeri daha fazla olur.Umarım anlatabildim.Bu aralar(hatta unun zamandır) kendimi ifade etmede zorluk çekiyorum da......Yazmaya devam...Sevgiyle kalın...Kâmuran ESEN




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Çok Hoş
Benim Adım Acı
Saklanıyorum
Seçmiyor Gözüm Aşkı

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Daha Fazla Gitme...
El Değmemiş Umutların Suskun Gelişini Bekliyorum
Renklerin En Güzeli
Yüzünü de Silme Bırak Olduğu Gibi
Beni Rahat Bırak
Hiçe Sayıyor
Vasiyet

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Geçmiş Günlerin Ertelenmiş Düşlerindeyim [Şiir]
Kara Toprağa Verirlerse Eğer [Şiir]
Aşk Mah. Büyülü Cad. Çıkmaz Sk. [Şiir]
Hayat Böyle Bir Şey [Şiir]
Aşkımıza Tanık [Şiir]
İçimde Kal [Şiir]
Anlıyordum [Şiir]
Yaralı... [Şiir]
Tadında Tuzunda [Şiir]
Hepsi Senin Yüzünden [Şiir]


Evren İÇENER kimdir?

yazar yazamaz yazarken yaramaz

Etkilendiği Yazarlar:
Yazar,sanatçı,insan etkilendiklerim çok.Saymakla bitmez..


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Evren İÇENER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.