..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Her insanda insanlığın tüm durumları vardır. -Montaigne
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Evren İÇENER




27 Şubat 2008
Seçmiyor Gözüm Aşkı  
Evren İÇENER
seçmiyor gözüm aşkı...


:BADA:
Seçmiyor gözüm aşkı... En çok göz pınarlarım seviniyor bu işe...
Yalnızlığımı sormayın bu aralar kafası karışık..
Kollarım yedi cihanı kucaklayacak kadar;kucaklayan mı var ?
Ama'larım bitmiyor daima,öznelerim yükleme sevdalı,beni tanıyacaksan tanımamaya çalış.
Beni benden daha iyi tanıyanlara şaşırdığım çok oldu çünkü..Anladığımı sandığım herşeyin anlamsızlaştığını farkettim..
Bir bakışın sıcaklığına inanasım var fakat samimiyetine daha çok ihtiyacım var..
Gülüşlerimin ölüme inat olduğunu düşünüyorum ve öyle düşünmeye devam edeceğim..
Kimseyle kavgam yoktur kendimle olan kavgam çok çatışmalı olur..
Çözemediklerim düşman başıma,büyütürüm zamanla,ulaşamadıkça kendimi örselerim..
Eskittikçe güzelleşirim ufkumda tek başına dans ederim..
Zamana da uyum sağlayamadım doğru zamanı yakalayamadım yanlış zamanlarda yaşıyordum bir gün gelip beni de durdurup ezecek biliyorum..Zamanın neye zamanı var ? Bana ne yararı var? Zamansızım bundan sonra..Zaman yok ben varım..Gerçekler de bir zamanlar hayaldiler,doğmadan önce hayaldim şimdi gerçek...Hayallerim değişse de olsun bazen hayal etmesi de güzel.Bir gün gerçek olması düşüncesi kıpırdatıyorsa içini.Güzel gelir hayat...
Yaşam uzun bir çizgi tek ipte cambaz olmak zor...Düşmek gerekiyor en dibe kaş göz dağılana dek belki de..
Ummadığın bir anda oluyorsa en güzel şeyler sabretmek gerekiyor..Belki de gün geliyor aklaşıyor saçların,yaşın başın almış oluyor,gençlik ateşinden yoksun bir ölüyü oynuyorsun.. Kırışıkların sayısı almış başını gitmiş,gerçeklerin düpedüz doğru sen kendini tanıyorsun..
Düşünmek ve çözmekten sıkıldım bu hayatı,bir düğüm atıyorum bir düğüm daha örülen bir kazak gibi bitmiyor sorular...Çalışmadığım yerden çıkıyor hayat cevap veremiyorum..Yolum uzun;şimdilik seçmiyor gözüm aşkı...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: :)
Gönderen: Elem Tilev / , Türkiye
10 Haziran 2008
zaman dediğin bir akrep bi yelkovandan ibaret, kovulacak bir yelin varsa şayet.... ve senin gözün değildir aşkı seçen bizatihi kendisidir aşkın seçtiği gözüne kestirip en uygun zamanı!!! gelir ve alır, ağdalı bir uykudan uyandırır sıcacık bir öpücüğüyle...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Çok Hoş
Benim Adım Acı
Saklanıyorum
Saçların Omuzlarından Aşağı Dökülmüştü

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Daha Fazla Gitme...
El Değmemiş Umutların Suskun Gelişini Bekliyorum
Renklerin En Güzeli
Yüzünü de Silme Bırak Olduğu Gibi
Beni Rahat Bırak
Hiçe Sayıyor
Vasiyet

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Geçmiş Günlerin Ertelenmiş Düşlerindeyim [Şiir]
Kara Toprağa Verirlerse Eğer [Şiir]
Aşk Mah. Büyülü Cad. Çıkmaz Sk. [Şiir]
Hayat Böyle Bir Şey [Şiir]
Aşkımıza Tanık [Şiir]
İçimde Kal [Şiir]
Anlıyordum [Şiir]
Yaralı... [Şiir]
Tadında Tuzunda [Şiir]
Hepsi Senin Yüzünden [Şiir]


Evren İÇENER kimdir?

yazar yazamaz yazarken yaramaz

Etkilendiği Yazarlar:
Yazar,sanatçı,insan etkilendiklerim çok.Saymakla bitmez..


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Evren İÇENER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.