Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
Birazdan evden çıkıp yola koyulduğumda hayatın ve hayatların sürüklenip, yuvarlanıp koşuşturmasına bende katılıcam...Ordan oraya, şuradan şuraya gidip gelen insanların meğer ne kadar meşgul olduklarını... Pardon olduğunu sandıklarını görüp bile bile meşgul olucam....Birileri emri vaki yapıp meşgullüğümüze meşgulluk katıcak sonra da diğer emirle bu meşgulluk yarına kayıcak....Yorulmuşum demesem bile bitkinlik taa ki gözlerimde...Bu olaylar silsilesi bile seni unutturamaz hayatım...Sadece görüşmemizi geciktirir....Aynen beklenilen yerlere hep geciktiğimiz bu şehirde....Yalnız bu işlevler bana nedense seni daha çok sevmemi, sevgiye sıkı sıkı bağlanmamı sağlıyo... Aynı şehirde olupta metrelerce farklılıktan anlamsızca uzaklık varmışcasına az oğlu az görüşmemiz bana çok koyuyo hayatım..... Aşkım yeniden bakıyorum saate daha bir saat geçmiş....Oysa sensiz geçen dakikanın bence dünya da zamanı yok çünkü geçmiyor kii... İnsan ilişkileri sandığımdan da fazla değişmiş... İmalı bakışlar altındayım....Tek olarak bakışlarla konuşuluyor, anlaşılıyor... Anlaşılan sözcükler rafa kaldırıldı.... Dertleşmek zordu hayatım artık sanırım imkansızlaşmış.... Tatlım galiba sana ihtiyacım var.....Gereksiz koşuşturmanın, amaçsız mücadele içinde olmanın, para hırsının inadına anlık bir ölümün nedenli doğru olduğu yaşamımın.... Hiç değeri yok artık gözümde..... Boşuna kimseyi üzmeyelim ve sevelim birbirimizi sonsuza kadar.....Zaten tek doğru bu.... Yalan hayatımızda.... Seni Seven..... Uğur Cem Lalek.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ugur lalek, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |