..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğru şeritte olsanız bile, olduğunuz yerde kalırsanız er geç ezilirsiniz. -Will Rogers
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > Ülkü Yıldız




13 Mart 2006
Yalnızım Anne  
Şimdi duysan bunları ‘aşık mı olmuş kızım’ dersin.

Ülkü Yıldız


Şimdi duysan bunları ‘aşık mı olmuş kızım’ dersin.


:BJBC:

Çakıl taşlarını toplarken sahil kıyısından dizlerim parçalanmasın diye kalkan olduğun günlerimin iç çekişleri vurdu şimdilerde beni. Dizlerim değil de yüreğim parçalanıyor anne. Nerde şefkatli kolların? Üşüyorum sarıl bana, yorgan olsun yüzün yüzüme.

Göz yaşlarım akıyor en yalnız gecelerimde. Hep derdin ya dikkat et diye anlayamamışım aslında söylediklerini. Duyduklarımın izi yok belleğimde. Hafızam beyin göçü senden yana.

Yalnızım anne, hiç olmadığım kadar, hiç istemediğim kadar yalnızım. Efkarlığa müebbet yemiş gibiyim. Vurulmuş gibiyim. Kanadı kırık kuş gibiyim. Boğuluyorum yokluğunda, bu şehir felç ediyor beni. İçindekiler yakıyor insanlığımı.

Verdiklerim aldıklarımdan kat bi kat fazla. Her gün artçılar artıyor. Türkümün depremleri sardı beni. Bağlandım bu şehre. Ellerim bende değil, namussuzluğun belasında. Ninnini özledim anne. Masallarını özledim, bana anlatırken kendin uyuyakaldığın sarılış günlerimi özledim.

Nerdesin anne? Ben her geçen gün ölüyorum. Senin haberin olmadan vurgunlardayım. Anlat desen anlatamam derdimi. Koy desen başını omzuma koyamam. Ağlayamam yanında, kıyamam sana. Ama bana kıydılar anne.

Dün acı diye haykırışlarıma bugün gülüp geçiyorum. Yarınım bugünden de umutsuz. Ben herkesten mutsuz. Yüküm ağır, derdim büyük. Her şeyden öte kansızmış insanlar. Ben ne zaman büyürüm? Muallaktayım, halim bedbahtlık, suçumu yarın kucaklayamaz. Ben yaşayamam..

Şimdi duysan bunları ‘aşık mı olmuş kızım’ dersin. Aşk değil de anne daha başka bir şey bu. Yakıyor içimi. Kavrukluğumla yaşamak istemiyorum. Sevgini özledim. Öğütlerini özledim. Yarım kaldım, burada kaldığım müddet içerisinde. Üzülme bana sakın, hak etmedim seni. Hak’a teslim ettim günah defterimi. O kabul eder ancak beni.
17 Şubat 2006
Marmaris



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Üç Satırlık
Yüreğimde Saklı Kudretin
Dediklerini Hatırlar Mısın
Sonra; Sonrası Olacak Elbet
Her Kapı Çalınışı
Sevdim Desem
Virgül Atıp
Bu Bir Seferberlik
Sonun Bildiğim
Gel Desem...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Onurum [Şiir]
Zaman [Şiir]
Eyvallah [Şiir]


Ülkü Yıldız kimdir?

Bazen çıkmazların peşinde oluruz. Süresi sonsuzluğa gömülen yıllarda ararız bulamadıklarımızı. İşte yazılarımda buldum ben kendimi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersöz bir idoldür bende.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ülkü Yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.