..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Ülkü Yıldız




1 Nisan 2006
İltifat  
Bir insana insan diye hitap etmek en büyük iltifattır. Biliyor musun sana iltifat bile edemiyorum?

Ülkü Yıldız


Bir insana insan diye hitap etmek en büyük iltifattır. Biliyor musun sana iltifat bile edemiyorum?


:BJHI:
Bir insana insan diye hitap etmek en büyük iltifattır. Biliyor musun sana iltifat bile edemiyorum?

Oysa ki geçmişimi çarmıha gerip sana kavuşmak için ne de mücadele vermiştim. Her şeyden uzaklaşmak için kaçtığım yerlerde aslında meydan muharebesine girmişim. Di’li geçmiş zamandan bahsediyoruz. Yarın; kaldı mazinin kırıklığında. Şimdi gel desen gelemem. Şimdi bir savaşa daha atılamam. Yaşlandık galiba, kalbim kaldırmıyor artık. Bu rüya böylece bitmemeliydi.

Meğer ne de boşmuş gönderdiğin hediyeler. Ağzından çıkacak bir sözcük dünya malına bedelken bende yolladım hasretimi tayfunla. Ölümsüzleşemez aşkımız, destan koyamayız adını, en basitinden kıskandırılacak sevgiyi yaşatamayız.

Anlık tebessümlerdi tek amacın, yarattın ama neye yarar? Anlık tebessümler değildir önemli olan, geleceğimize ne getireceği önemlidir. Sol tarafım ağrıyor. Ben bu utançla yaşayamam.

Tanrım; ben bu hallere düşecek ne yaptım? Aşkı tanımayana aşkı öğretmeye kalktım. Sol tarafım sızlıyor. Al canımı ki işkence çekmeden öleyim. Öleyim ki utançlığımla gömüleyim. Saçma insanlar dediklerime gönül tahtı oluşturmak zoruma gidiyor. Zor zamanlarda hayal mekanları oluşturmak derdime dert katıyor.

Sevmek güzel değildir, güzeli sevmek güzeldir ancak. Hakkını vermiyorsan güzelin çekileceksin kenara. Ne dikenine dokunacaksın ne yaprağına.

İki dağın arasında kalmış yusufçuk gibiyim. Kararsız ve olabildiğince yalnız. Kendimi taşıyamıyorum. Taşınacak bir yer bulamıyorum. Öğütlere tokum, tecrübeler yeter bana.

Seni sevmeyene yol vereceksin zaten. Seni sevmeyen mutlu edemez, kişi bilerek mutsuzluğa adım atar mı? Hele ki insan olmayan taçlandırılır mı?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Üç Satırlık
Yüreğimde Saklı Kudretin
Dediklerini Hatırlar Mısın
Sonra; Sonrası Olacak Elbet
Her Kapı Çalınışı
Sevdim Desem
Virgül Atıp
Bu Bir Seferberlik
Sonun Bildiğim
Gel Desem...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Onurum [Şiir]
Zaman [Şiir]
Eyvallah [Şiir]


Ülkü Yıldız kimdir?

Bazen çıkmazların peşinde oluruz. Süresi sonsuzluğa gömülen yıllarda ararız bulamadıklarımızı. İşte yazılarımda buldum ben kendimi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersöz bir idoldür bende.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ülkü Yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.