Yaşam hoştur, ölüm rahat ve huzurludur. Zor olan geçiştir. -Asimov |
|
||||||||||
|
Adı üstünde öylesine bir yazı.Aslında hayatımız öylesine geçiyor ama biz farkında değiliz.Öylesine yaşanan hayatlar,öylesine geçen bir ömür,öylesine yaşanan sevgiler ve aşklar.Tabiki bazen öylesine olmaz bazı şeyler.Sevgi gibi aşk gibi.Çünkü aşkın ve sevginin öylesine yaşanması bence imkansızdır.Hiç öylesine birisine aşık oldunuz mu?Yada hiç öylesine birisini çok sevdiğiniz mi? İşte böyle öylesine hayat yaşanırken,bazen çok önemli şeyler de oluyor insan hayatında.Biranda hayatınız öylesine devam ederken herşey değişiyor hayatınıza anlam geliyor.İşte en önemlisi ne biliyormusunuz bu anlamı yitirmemek.Hayatımızın öylesine devam etmesine karşı çıkmalıyız.Öylesine yaşanan hayatlarda asla renk yoktur,hareket yoktur,düşünce yoktur,sevgi yoktur.Anlamsız bir hayat mı istersiniz yoksa anlamı çok şeyler ifade eden bir hayat mı? Bence en güzeli ne biliyormusunuz hayatı gerçekten öylesi sıradanlıktan çıkararak kendimizce güzelliştirmek renk katmak yine elimizde.Yani bunu istersek çok iyi yapabiliriz.Hayatımıza çok güzel renk katarbilir,öylesine monoton bir hayattan kendimizi arındırabiliriz. Şimdi diyeceksinizi ne yapalım.Akşamları türküler dinleyin,şarkılara eşlik edin.Sonrasına kitap okuyun,gazetelerdeki hiç okumadığınız köşe yazarlarının yazılarını dikkatlice okuyabilirsiniz.Belkide yıllarca aynı şehirde olmanıza rağmen gitmediğiniz yerleri gezin güzel yerler keşfedin.Boyacı çocuklarla sohbet edin,onların acıklı ama bir o kadarda onurlu hikayelerini dinleyin.Tek başınıza uzun uzun yürüyüşler yapın.Konuşun herkesle konuşun.Konuşmak kadar güzel bir şey yoktur.Hayatınıza yeni şeylerin katacağını görürsünüz konuşarak. Gönüllü kuruluşlarda görev alın,yardım eli uzatın muhtaç insanlara.Çevrenizi sürekli gözlemleyin,aksaklıklara çözümler üretin.Hiç konuşmadığınız arkadaşınızla karşılaştığınız da uzun uzun halini hatrını sorun.Araştırın geçmişinizi,tarihinizi,özünüzü,kültürünüzü. Düşünün hayatınıza daha nasıl renk katabilirsiniz.Sizinde aklınıza bir çok şey geleceğinden eminim. İşte öylesine giden hayatınızda öylesine büyük bir değişiklik yapmaya ne dersiniz.Bence geç kalmamışsınız.Biran önce gemi limandan kalkmadan hemen yetişmelisiniz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © barış durak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |