Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Yoksun. Günüm farksız gecemden. Cefan günahımın bedeli mi dersin? Vefasızlığının diyetini ödüyorum. Felek yüreğime kızgın demirlerle kazımış adını doğarken. Sana ısmarlanmış ömrüm. Muradımdan kesmedim umudumu. Aşkına ermiş, aşkına kamil, tavrına hayran sevda ötesi bir yerde gelip yaralarımı sarmanı bekliyor köhne bedenim. Gönlümün kuytularında hüznümle besleniyor ıslak umutlarım. Bu sana son serzenişim. Sesim içimde boğuluyor. Sonsuz vadilere ekmeli sevdamın tohumlarını. Başak başak kök salmalı, nesilden nesile yeşermeli, destanlar yazılmalı gözlerine. Doksan dokuz dilde seviyorum seni. Yedi iklimde seviyorum. Seviyorsa insan yokluğunda da yaşatmasını bilmeli sevdasını. Toprağın altına girene dek emanet bedeni taşımalı yüreğinde yarin adını. Gel, gözümün nuru, hergün bir sayfa daha eksiliyor ömürden. Gel, son nefesi gözlerinde verene kadar tüketelim aşkı. Tükenelim hayatın hızına inat. Yine bak en katışıksız halinle gözlerime. Aşk eğilsin önünde. Aşk kelimesi yetersiz kalsın bakışlarına. Ölümsüzleştirelim , kutsayalım öykümüzü. Ertelenmiş hislerinle doyur ruhumun sana açlığını. Böylesi sevene çok görme vuslatı. Gel. Cennet bağında açılmamış tek bir sümbül kalmasın. Gel gözlerimde gör sana aitliğimi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © deniz yavuz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |