Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost |
|
||||||||||
|
Serdar kitabın kapağını kapattı. Piknik yapmak ne zamandır istiyor ama işten vakit bulamıyordu. Kitabı okuyunca piknik yapma iştahı daha da arttı. Uzandığı yerden kalktı. Evet bugün pikniğe gidecekti. Hem annesinin gönlünü de almış olurdu. Kadıncağız ne zamandır dışarı çıkmak istiyor ama Serdar iş bahanesiyle annesini tersliyordu. Banyoya doğru yol aldı. Banyo yaparken aklına güzel bir fikir geldi. Hem gideceği yeri hem de annesinin gönlünü nasıl alacağını bulmuştu. İlk önce annesinin en sevdiği yere gideceklerdi. Emirgan’ a. Daha sonra da boğaz turu yapacaklardı. Ama bunun için banyodan çıktıktan sonra piknik için bütün malzemeleri alıp annesinin en sevdiği şeylerle dolu olan kahvaltısını hazırlamalıydı ki annesini güzel bir sürpriz yapabilsin. Banyodan çıkar çıkmaz düşündüklerini uyguladı. Annesinin en sevdiği kokuyu da sürüp annesinin odasına girdi. Ne de güzel uyuyordu. Emirgan’ a gideceğimizi duyunca kim bilir nasıl sevinecek dur oğluma güzel bir kahvaltı hazırlayım diyecekti. Kahvaltının da hazırlandığını görünce şaşkınlıkla sevinç arasında bakan gözlerle “Sen bitanesin oğlum” diyerek oğluna sarılacaktı. Serdar annesinin yanağına öpücük kondurup kısık sesle seslendi. Annesinden tepki gelmedi. Nasılda ağır uyuyor diye düşündü. Bir daha seslendi yine tepki yoktu. Bu sefer hem korkuyla hemde sesini yükselterek bir daha seslendi. Annesinin verdiği tepki ise oğluna kötü bir şaka yapılmışçasına aynıydı. En sonunda odayı ANNECİĞİM çığlıkları doldurdu. Bağırmaktan ve annesini gittiği yerden geri döndürmeye çalışmaktan vazgeçtiğinde gözlerinde yaşlar sel olup akmıştı. “Ah anne!” diyordu. Şimdi sırası mıydı hayattan ayrılmanın? Daha senden özür bile dilemedim. Olaydan iki gün sonra evden ikinci bir ceset kaldırılıyordu. Serdar annesizliğe dayanamamış annesinin yanına uçmuştu.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © özgür, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |