..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir kimse, neden oltasını, içinde tek bir balık olmadığını bildiği bir göle sarkıtır? -Adalet Ağaoğlu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > serap




19 Nisan 2006
İnsanın Ta Kendisi Üzerine  
serap
elde edilemeyen şeyler vardır şu dünyada. her zaman elde edeceğim diye başlarsın karalamaya boş hayat yapraklarını ve sonradan elinde mürekkebi bitmiş bir kalemden başka bir şey kalmaz sana...


:AHFG:
Mutluluk, insana yakın gibi görünen en büyük uzaklıktır bence. Ne zaman mutluluğu yaşadığımızı düşünsek sonunun hayırsız olacağını düşünmek artık bizde bir ortak özellik oldu. Çok güldüğümüzde bile muhakkak ağlayacağız diye düşünmek artık bizde bir alışkanlık oldu. Bizi bu aşamalara sürükleyen ne acaba? Bu sorunun cevabı muhakkak güven olmalı. Çünkü ne kendimize ne ülkemize ne çevremize ne de dünyamıza güvenme işini beceremiyoruz. Zaten bunların çoğu güvenilmez varlık oluyor. Bir gün yüzüne gülerken ertesi gün seni aldatıp başkasını tutuyor. Ama bunların içinde seni yüzüstü bırakmayacak olan tek şey sensin. Gerisi yalan… senin de kıymetini bilmezsen e daha ne kalacak?
Hayatımı hep beni üzen insanlar için kınadım. Bir arkadaşım yanlışlık yaptığı zaman kendime ne kadar şanssızım dedim ve belki de kendimden vazgeçmek istedim. Çoğumuz öyle değil mi? Çevredeki parazitler yüzünden bize bir şey yapmayan kendimizi öldürmeye çalışıyoruz. O’na yazık değil mi?
Dünyayı ne kadar umursarsan o kadar bunalıma düşüyorsun değil mi? Aslında değmez çünkü o sana senin verdiğinden daha az acı çektiriyor unutma.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aynadaki Sır
Hiçbir Şey Yetmiyor...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aynada Saklı Kala Kişiler
Kırık Bir Heykel Parçası

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hoşçakal [Şiir]


serap kimdir?

sss


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © serap, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.