Hayaller olmasaydı, umutlar dünde kalırdı. - Dolmuş atasözü |
|
||||||||||
|
Karaları bağlayıp gitmek istiyorsun gönlünce, kalbinde kalan son bir heyecanla... Uzak durmak istiyorsun mavi semaların köreldiği bu kahpe şehirden. Hayalin acı verdiği yangın dolu bu alemden kaçıyorsun. Geride bırakmak istemediğin gözyaşlarını da beraberinde götürüyorsun… Hadi git... Hadi, pişmanlığın fayda etmediği yeni dünyana koş… Geride bıraktığın yangın dolu dakikaları düşünmeden git… Ardına bile bakma… Sessiz ve usulca… Hadi git… Bir asırlık çınarın yapraklarını kurutmaya acımadan, özenle büyüttüğüm sevgi çiçeklerini kurutarak git... Güneşin acı çektiği kızıl sonsuzlukta göz yaşlarıma şemsiye tutarak git… Dokunma sakın bulutlarıma… Hadi git... İnan bana gözlerimden tek damla yaş düşmez... Hatıralara çizdiğim yeşil tablomdan eser kalmaz. Sana yazdığım şarkıların notaları tükendi, şiirler mısrasız, yazıların boynu bükük kaldı… Dur!.. Gitme ne olursun... Güneşe bakışımı beraberinde götürüyorsun… Gitme… Denizi koklayışım, yakamozla dans edişim sende kaldı. Dur gitme… Ellerimle yaptığım yıldızlarım senin ufuklarına kaçıyor. Gitme… Seni son öptüğüm yağmurlu geceler yok oluyor… Gitme dur... Hayal dünyamda araladığım mavi gizem gözlerinde kaldı. Dur!.. Sayfalarımla seviştiğim mürekkebim tükendi. Gitme… Yalvarırım dur… Son nefesim sende kaldı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali Refik, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |